Pupkan není z cukru

Komu : ČSAD Karlovy Vary

Věc : Žádost o zavedení spoje cyklobusu

Vážení,

Žádáme Vás tímto o posouzení naší žádosti o zavedení linky cyklobusu :

Nástupní stanice : restaurace U Vlášků ( Dalovice )
Konečná stanice : restaurace U rožců ( Nová Víska )
a opačně
Termín : každá středa ( duben - září + v listopadu v termínu časovky )
Odjezd : 17:45
Příjezd : 18:00
Zpět dle potřeb a naplnění busu

Zdůvodnění žádosti :
- podpora starších občanů regionu - směr Dalovice-Nová Víska je do kopce a pro většinu cestujících je cesta již na kole náročná a do kopce; zpět nebezpečná - tma a z kopce ( navíc většina pod vlivem a hrozilo by nebezpečí okolním řidičům a zvěři )
- kulturní vyžití občanů regionu
- podpora podnikatelů regionu - předpokládané zvýšení tržeb v hospodě o 50% každou středu

Navrhovaná cena :
- členové Pupkani KV zdarma
- ostatní se svolením Pupkanů do obsazení autobusu za 100,--Kč
- ženy do 35 let - zdarma
- ženy nad 35 let - zákaz
Děkujeme za Vaše brzké vyjádření.

S úctou

Pupkani KV

Středa II

28. srpna 2013 v 23:00 | Gadži
Dnes 13 Pupkanů. Trasa víceméně stejná jako minule, jen bez becherovek, bez výšlapu do Mezirolí, bez boroviček a hrušek a místo Andělů a Ďáblů pivo Rychtář a pak rovnou přes Otovice, Sadov a kousek pupkaní časovky k Rožcum. A tam jsem se konečně po 2 dietních středách v Evropáku dočkal jídla i zákusku. Úžasný. A krásných asi 22 kmMrkající

Od října zamluvena tělocvična na florbal- středy od 18 do 20h na Růžáku ze zadu. Můžem začít, kdy chcem a skončit na jaře podle počasí, kromě jarňáků, o vánocích se uvidí ev.dojedná (tělocvična je podstatně větší než loni ,branky jsou, samozřejmě šatna a sprchy vedle).

Děkujeme Vítkovi!

Tak 2.10.2013 začneme. A usnesli jsme se, že vítáni tam samozřejmě budou všichni Pupkani, co se účastnili středečních projížděk....jako prevenci situace, že 8 lidí běhá po hřišti a osum čeká na střídačce, jak se loni stávalo, nedoporučujeme zatim zvát své kamarády, kteří se jiných pupkaních akcí neúčastnili a jen si chtějí zahrát...

středa 28.8.2013

27. srpna 2013 v 21:40 | Gadži
START jako skoro vždy 17.30 U Vlášků.

(nebojte se přijít v hojném počtu třeba i unaveni-neni Dykot-pojede se opravdické pomalé tempo a pokud do kopce tak jen omylem nebo v krajní nouzi)

Středa

22. srpna 2013 v 8:22 | Gadži

Včera jsem neměl doma počítač, ale i kdybych ho měl, protože to bylo včera náročné,psal bych stejně až dnes.

Sešlo se nás 9 Pupkanů, trasér Dykot vymyslel zajímavou trať krz Vary a okolí, s několika občerstveními, s vědomím že U Rožců maj dovolenou, skončili jsem v zas v Evropáku.....obsluha tentokrát v pořádku, ale že už bylo deset, ti šťastnějí místo obligátní kachny a knedlíků dostali napodobeninu gulášové polévky, ti méně štastní, řekl bych přímo nešťastní, jen chipsy.

DŮRAZNÁ, VÝHRŮŽNÁ PROSBA!!!

20. srpna 2013 v 14:04 | Autor:Dykot
Přátelé, kamrádi, Pupkani

Neserte mě a napište na ten blog, kdo chcete jet do Smrku. Penziony jsou skoro plný a já tam volám a vypadám jako blbec, protože nevim jestli nás bude 5 nebo 10 nebo 15... Kurva!

Dykot

P.s.
Kdo se nepříhlásí do pátku 23.8.2013, sice může jet taky, ale bude si shánět ubytování sám.

ARTAMON

18. srpna 2013 v 18:07 | Autor: KULDA
Tak jsem v sobotu před polednem nevyspalej po nočním běhu Drážďanama, nadopovanej sladkým a zavodněnej vyjel reprezentovat Pupkany na start Artamona. Stoupající teplota slibovala pekelnou vyjížďku po lázeňských lesích. Ale co, řekl jsem si, průpravu máme ze střed a nic nemůže bejt horší než TuataraSmějící se . Tak jsem odstratoval a oproti minulýmu roku se nejelo na Moskevskou, ale na Krále Jiřího a Petra Velikýho až na odbočku na Dianu. Tam jsem potkal defektáře, kterej přerval řetěz. Zeptal jsem se jestli má všechno a on odpověděl že nemá nic a že s tím stejně neumí zacházet. Tak jsem slezl a řetěz mu začal opravovat. Měl ho tak namaštěnej, že pořád klouzal a po několika marných pokusech dát k sobě spojovaný části řekl: "hele ser na to, já jdu domů"Smějící se Mezitím mě všichni předjeli, tak jsem je začal stíhat. Cesta vedla nahoru a dolů lázeňskejma lesama, vyjeli jsme všechny brdky co tam jsou. A v tom jsem si uvědomil, jak je na nás David vlastně hodnej, protože jsme žádnou středu nedali víc než dva teplota stoupala a síly odcházely. První občerstvovačka na Vítkovce přišla vhod, doplnil jsem vodu a pohrdl jídlem aby mi po několika kilometrech došlo a na druhý pak sežral tři banány, kus melouna, pytlík rozinek a koláč. Za pokřiku pořadatelů: " ty vole tolik tady toho ještě nikdo nesežral" jsem vyrazil na posledních 8 km. Pak jsem dvakrát přerval retěz, opravil a v čase 3:48:32,4 jsem dorazil konečně na Meandr, kde mě čekalo nealko pivo, nudle s mákem, kofola a pak pár lidí ze spřátelených gangů a jejich poznámky o tom, že když vyrážíme v šest, tak toho moc nenajezdímeSmějící se Nevixáci dorazili z Kadaně, dali tu delší trasu, pivo, guláš a zase sedli na kolo a jeli domů. Mě dotáhl domů za sebou Martin, obyvatel Pupkaní ulice a pořadatel, kterej na mě musel každou chvíli čekat. Odměnou mi byly dvě rychlý studený piva na návsi, který mi pořídil Michal a který mi zachránily život, protože už bych asi nesjel ani ten kousek domů a za který mu děkuju. Za rok si před závodem pořídím novej řetěz a doufám že najedu víc kolometrůSmějící se

Bylo to krásný J

Kulda

3 AKCE

16. srpna 2013 v 12:51 | autor: DYKOT(žlutě/červeně)/ZATLOUKALOVI(zeleně)

PUPKANÍ CYKLOVÝLET ZA HRANICE (NEJEN VŠEDNÍCH DNŮ)

kdy: 1.9.2013
kde: pohraniční Německo-singletrack v Rabenbergu

Singletrack Smrk

kdy: 20-22.9.2013
kde: tam co minule- zájemci se mají kvůli ubytování závazně hlásit v komentáři
-odjezd v pátek 16-17.hod. návrat v neděli večer.
-zatím je místo pro 3 Pupkany u Dykota v autě.

Přátelé, sportovci, kamarádi.

7.9.se uskuteční třetí ročník Struženského triatlonu pro děti .
Prezentace účastníků proběhne od 14,30 hodin, start první kategorie v 15 hodin.

Kategorie: 1.ročníky 2003 a starší (plave se přes rybník, 2,2km kolo, běh kolem celé zahrady)
2. 2004 - 2007 (plavou míň, kolo 1km, běh kolem půlky
zahrady)
3. 2008 a mladší (neplavou, jízda na čemkoliv, krátký běh)

Pomoc v depu je povolena jen u nejmladších. Helma na kolo je povinná.
Pomůcky na plavání jsou povolené. Závodníky neplavce jistí Lábus z kajaku.
Občerstvení - pivo a buřty . Startovné dobrovolné. Medaile budou....

Závodníky přihlaste nejpozději do středy 4.9. mailem na renata.zatloukalova@kvvet.cz nebo na čísle 602660855.

Za organizační tým Pupkan Vítek s rodinou

P.S.Děti nejsou z cukru tak jako Pupkani!!!

Aberg a Evropák

14. srpna 2013 v 22:33 | Gadži
Na srazu U Vlášků 13 Pupkanů. Trasér Dykot. Začátek byl slibný-od Vlášků přesun pár set metrů po rovině do bývalého Shafysu na občertvení, že má Mára narozeniny. Pak přes Masaryčku a Svahovku jsme najeli na pěšinu nad střelnicí a pak nás trasér vodil cik-cak lázeňskými lesy, nahoru dolu, přesně tak, jak to nesnášim- tu Aberg, tu Rusalka, támhle Diana(tu už jsme naštěstí jen podjeli). Dneska mě jako vždy to šlapání do kopce vůbec nebavilo a jako na potvoru, když jsem několikrát jel čvrt hodiny na chvostu sám a radoval jsem se, že mě ztratili a že se zdekuju, zrovna na mě na každé křižovatce poctivě čekali. Protože nás dnes byla většina, komu se nechtělo k Rožum, jeli jsme do Evropáku....A to byla chyba....první pivka slečna donesla docela brzo...asi jen po čtvrthodině, po další čtvrthodině jsme si objednávali jídlo a za hodinu přinesla první bramborák, pak za deset minut pár polívek....a když už to bylo hodinu a čtvtrt celkem rozumně parta z Hájku usoudila, že když hned vyrazí k Rožcum, dostanou tam upečenou kachnu dříve, než tady donesou příbory, natož upečenou klobásu. Měli tam sice relativně plno, ale i tak- Evropák palec dolu, pokud teda neni klobása to nejkomplikovanější jídlo na světě. A protože se už stmívalo, vyrazil jsem i já domů, i když zrovna někomu donesli smažák.

1.září bude pro zájemce nezávodní cyklo akce, propozice dodám zítra.

DESETIBOJ

11. srpna 2013 v 22:06 | Gadži

Desetiboj jsem přežil, bolí mě úplně všechno, jsem k smrti unavenej,mám spálenej ksicht ze slunce, ale bylo to krásný.

Zítra napíšu víc....jdu na to...není to nezaujatý popis,ale velmi subjektivní, tak když tak komentujte,přidávejte šprochy

Neděle..probouzím se do pošmourného rána, na teploměru 14°C, na obloze divný mraky, k toaletnímnu papíru (při skoku o tyči a patnáctistovce by se mohl hodit), teniskám, pupkanímu dresu a trenýrkám ještě přibaluji deštník a teplou mikinu. Vyzvedávám Štěpána u podzemek a jedem.....směr stadion Sokolov....mraky se trhají, teplota stoupá, kdo by to byl řekl, že večer budem mít všichni spálený držky a úpal...V bráně nás vítá Kulda: "Ty vole, fakt vopravdickej stadión!!!" Tak se jdem zaregistrovat. Pomalu se rozkoukáváme, spousty šlachovitých a namakaných sportovců se nejdřív trochu bojíme, ale zase jsou z různých oddílů, Pupkani začínáme být vůči jednotlivcům v přesile, tak bychom jim kdyžtak přes držku dali, uklidňuji se. Ale všichni jsou na nás hodní, trpělivě nám ukazují, jak se nezranit a pak i postupně i zlepšovat svůj výkon a styl při hodu diskem, koulí,oštěpem, skoku o tyči atd....Začínáme "stovkou"....tadle disciplína se mi líbí...připravit se, pozór... výstřel z pistole..běžim...běžim... netrvá to ani 15 vteřin a jsem v cíli. Málem jsem utekl Márovi, který zaspal na startu.....za chvíli startuje další skupina-zatímco vpředu letí naši skoro chrti, 30 metrů za nimi spíše předstírá sprint Dykot a za zády mu vlaje rozesmátý Kulda...přesun k dalšímu sektoru...disk...pár tréninkových hodů...ukočeno Kuldovým hodem,při kterém zůstala jizva v tartanu a jde se házet naostro...každý to nějak plácá, zkouším styl Imricha Budgára....rozhoupat-otočka- otočka-hopa- plác disk na tartanu ani na trávu nedoletěl.....srát na otočky. Dykot se nechal vyhecovat, že si má pořádně zařvat....krátké soustřední, sladit boky, ramena, otočka uáááá..prásk...železná konstrukce se zachvěla, slabší povahy opouštějí sektor, kouske vedle a něčí lebka by mohla puknout....ale pozor...dalším hodem přehodil všehny ostatní Pupkany. Potlesk. Skok o tyči- pár cvičných skoků jen tak s tyčí do duchny a všichni máme pocit, že to nepůjde...ale pozor-jakmile je umístěna laťka a začínáme závodit a stoupá adrenalin, obavy, co všechno se může stát, jdou stranou, většina z nás nakonec zdolá základní výšku a pak i několik dalších, překvapil Vítek- jeho výkon 2,43 zaslouží ještě teď potlesk ( já si tleskám i za překonání svých 1,73 cm).
A jdeme na oštěp....všichni to máme od pana Železného okoukané z televize...takže žádný problém aspoň 50 musíme každý hodit?! Eeh...běžim...běžim...záklon jako prase....házím.....ajaja, zas taková prdel to neni...nějak to neletí.....22,45 metru a jsem rád...nejlepší výkon-zase Vítek 25,98. Nejzajímavější styl-Mára Kalenda-ze tří pokusů minimálně 2x oštěp zapíchlý ocasem do země. A sakra jdem zas běhat-400 m. K tomu nemám co říct. Připravit-pozor-výstřel-běžim, běžim-už mě to nebaví-běžim, běžim-už nemůžu-běžim,běžim,běžim-asi chcípnu-běžim,běžím-ááá už jsem v půlce-zatímco ostatní probíhají cílou páskou, zpomaluju v zatáčce, kde nikdo nekouká, abych pošetřil síly,než doběhnu před tribunu--běžim, běžim, běžim ááá cíl na dohled, radši ještě počkám, cíl na dosah, před objektivem fotografky poslední 3 metry sprintuju. Kupodivu nekolabuju, nějaký šlechetný zachránce mi strká do ruky pivko a zapaluje cigáro... pauzička 20 minut.....tuhneme....už nemůžeme....ale jdeme na to...běh 110 m překážek-jelikož jsou vysoké 116 cm- to mám někam k pupku, musím se smát, to bych nedal ani kdyby nevim co, natož když už sotva vleču nohy za sebou- takže symbolický start...konec u 1. překážky-vedle mě se aspoň tu první pokouší přeskočit Olaf, ale dává si na držku, tak už se zas směju. Celou dráhu nakonec dal jen Vítek, taky s ukázkovým tygrem v závěru a v čase mizerném, takže za 0 bodů. Jdem si skočit do dálky...to je taková nezáludná disciplína, takže ani u ní moc legrace nebylo, výkony poznamenené únavou-nejdál skočil zase Vítek. Koule-tady se z nás zadařilo nejvíc Olafovi-7,8 metru. A jdem skákat do výšky. Základ dali všichni, já jediný vypadávám na následujích 115 cm a mám toho plné brýle. Překvapil Dykot, který při ranním tréninku vypadal velmi komicky a jednu chvíli měl dost bloklý krk, nakonec dával elegantího flopa až do 115 cm a i těch 120 shodil jen těsně. Dobrý byl také styl Honzy Prokopa-dokázal i do těch 120 cm nějak nakročit na tu matraci a až pak se odrazit a laťku překonat. Nejlepší pupkaní výkon zas Vítek (neni Ti to už trapné ? ;-) ) 145 cm. A jdeme do finále: 1500 metrů. je mi blbě, jen když to slyšim. Á tak jste mě ukecali, když už jsem tu. Prožívám to stejně jak tu čtyřstovku,ale je to minimálně 3,75 krát horší. Čas v cíli 8:17 hovoří za své, milé překvapení bylo, že jsem v tomto rozběhu nebyl poslední, ale jen předposlední, a že o kolo mi to dal jen Vítek--to už si ale hochu fakt přehnal Mrkající

DESETIBOJ PUPKANI:

8.)David Dyrc 1 154
9.)Petr Stibor 889
(semiPupkan) Štěpán Nováček DNF 1023

A dohromady jsme toho Šebrleho bodově s přehledem daliMrkající
Jedna fotečka našich šampiónů na opravdickém stadionu:

Hauenštejn,hlenový dort a kachna v deset

8. srpna 2013 v 9:32 | Gadži
Včerejší vyjížďky a etapové oslavy Olafových narozenin se zúčastnilo 11 Pupkanů.
Z obav před výšlapem na Hauenštejn ze Stráže jsem prošvihl start a vyrazil jsem si tam sám v klídku po silnici a jak jsem pochopil, byl jsem velmi ochuzen o tlačení kola do kopce kvůli výkopům na modré. Na Hauenštejně bylo blaze, medovina a pivo teklo proudem, pobavil nás Dykot, když se zřítil z dřevěné žirafy až to rozesmálo i kolemjdoucího páva. Klobása na cestu a hurá potmě k Rožcům, že si tam ještě dáme jedno pivko. U Rožců na Olafa čekal nádherný dort z pupkaních hlenů a protože Kuldovi s MIchalem bylo líto, že Dášenka upekla dvě kachny, tak že by si jako dali, čím vznikla davová psychóza a nakonec, ač úplně plný, jsme si kachnu s chlupatým knedlíkem a zelíčkem dali všichni. Dykot pak hrábl do strun, dortík s rybízem na závěr a valili jsme domů. Pár mázlých mobilních fotek zde.

Jó a ještě proběhlo hlasování a úprava stavnov. Teda té jedné co máme: účelem pokuty za pozdní příjezd není, aby se včas přišedší zdarma nacamrali a opozdilec zruinoval ,ale motivace, aby se vyjíždělo včas. Tákže kdo přijede v 17.30 a déle platí do fondu 100 Kč a startovní pivo už si nedá, aby mohl být ojezd nejdéle v 17.40. Fond se pak asi na Pupkaní časovce ( koná se 9.11.2013 ! ) propije.
Zamítnut byl dále Víťovo návrh složit se mu na dres,který mu byl malý a dal ho jako cenu na biketriatlonu.

PUPKAN V RYBNÍKU

6. srpna 2013 v 13:01 | Dykot
Na neděli 4.8.13 jsme si původně naplánovali tradiční každoroční projížďku z Petrohradu po červený až do Varů- což představuje cca 80-90 km, ale předpověď počasí, čerstvý zážitek z Tuatařího kotle a ještě čerstvější prožití kiwáče nás přimělo k revizi rohodnutí...

Takže start v 7:30 (!) ve složení Olaf, Dykot, Mára, SEB, Jarda B., trasa: Hájek, Ostrov, Žďár, nechutnej výjezd po žlutý směr Suchá, pod Plavnem odbočka doleva po modrý nad Jáchymov, pak krásnou houpavou vrstevnicí nad Jáchymovem, okolo sporthotelu Můstek, pak po žlutý výjezdem na Klobouk, přes hlavní silnici směrem na Božák na žlutou, vrstevnicí po druhý straně Jáchymova, pak. výjezd na Nový Město, po sjezdovce nahoru, tam Mára ukecal kámošku- majitelku hospody o 5 žejdlíku Budvaru, pak krásná lesní pěšina po červený na Eduarda a následně zlatý hřeb výletu- naskákali jsme do Horkého rybníku s ledovou vodou, a pak jsme po jednom vyšplhali asi metrovou zídku z vody (chlapi, o těch vašich červenejch orangutaních prdelích se mi bude dlouho zdát... )

Osvěženi jsme pokračovali šotolinovým traverzem a pak sjezdem po modrý do Zálesí, přes silnici mezi Lípou a Mariánskou a pak dlouhatánským šotolinovym sjezdem na červenou. Na závěr druhý vrchol dne- úžasnej, místy lehce adrenalinovej sjezdík do Hlubokýho... ňamka.

Pak už jen návrat přes Kfely a Ostrov do Hájku, kde jsme už cca v 11:30 tu povedenou bajkovou rošťárnu zakončili nad malinovkou a pivkem.

Summary: 5 Pupkanů, 43 km, 950 m nastoupanejch, koupání, krásnej sjezdík

Dykot

Sportovní víkend

4. srpna 2013 v 23:00 | Gadži
Já jsem se teda tak akorát ráchal s dětma v bazénku a sežral jsem o víkendu asi tolik jídla, kolik sám vážím, ale za nás líné Pupkany ten pohyb doháněli ostatní ( a to ještě nemám zprávy od expedice Petrohrad):

Zde fotopozdrav od pupkaního reprezentanta z Ameriky

Zde pár fotek z Kiwáče

A zde by brzy možná mohlo být něco od Dykota.

A přípomínám pošetilý nápad teď ve středu sraz v 17.30 U ROŽCŮ a výšlap na Horní hrad (Hauenštejn).

(normálně bych řek, tak na to vám seru, ale že má Olaf ty narozky, tak je mi to blbý a váhám...no v nejhoršim se sejdem až u těch Rožců, říkám si ale, že loni v Evropáku to taky nebylo špatný, v nejhorším si tam sám zavzpomínám)

Tuatara -ještě pár ukradených fotek

1. srpna 2013 v 20:56 | Gadži
zde pár akčních pupkanských fotek ukradených z http://nevix.rajce.idnes.cz/Tuatara_2013/