Pupkan není z cukru

Duben 2014

Jak dnes

30. dubna 2014 v 10:17 | Gadži
Množí se mi dotazy, jestli to dnes je..No, proč by ne..takže

DNES STANDARDNĚ 17.30 U VLÁŠKŮ!

TRANS BRDY

27. dubna 2014 v 23:27 | Autor:DYKOT

Summary:
4 Pupkani, 54 km, převýšení 1200 m, mraky lidí, bahno, trať nic moc, supr počasí, Olaf si zase hrál na doktora...
Zajímavá zkušenost, ale zřejmě Never More.

Na opravdickej bajkovej závod v Brdech jsme vyrazili ve složení Jarda, Olaf, Martin S., Dykot. Jízda byla krásně plynulá, tepové frekvence anaerobního prahu jsme dosáhli někde za Toužimí při nebojácném předjíždění kamionu . Před desátou jsme dorazili do obce Lety ponořené do mlhy, na nábřeží Berounky stálo asi 4281 aut, ze kterých křepce vyskakovali vyšvihaní a vyholení modelové a leštili své nadržené karbonové oře. Padla na nás tak ukrutná deprese, že jsme vážně uvažovali o eventualitě vysrat se na to, vyzvednout trička, dojet autem do Petrohradu a dát si nádhernej celodenní výlet v klidu ve čtyřech. Jak jsem se obával, vyšlo slunce a při registraci se zbytek týmu nakazil předzávodní horečkou a normálně mě přehlasovali.
START, asi po pěti minutách od výstřelu se hnou i autsajdři a lůzři jako my, po kiláku začal brutální 3 kilometrovej výjezd kterej kupodivu peloton vůbec neroztrhal, těch lidí bylo fakt tři prdele, motaj se, překážej si, Jarda si zacukává řetěz a na dlouho ho nevidim. Jedem docela dlouho s Olafem ale v jednom z mnoha táhlejch asfaltovejch stoupáku mě utrhává, chvíli jako čekám na kluky, pak se zase sjíždim s Olafem a pak mi zase ujíždí... Ta trasa je divná, spousta louží a bahna, občas hezká pasáž, ale většinou jsou to dlouhý rovinatý pasáže po asfaltu nebo šotolině, když už to vypadá na hezkej sjezdík zastaví tě několik stojících a čumících bajkerů který dumaj jestli je to fakt z kopce... Na 40. kiláku mě dojíždí Jarda a taháme se navzájem- do kopce Jarda, z kopce já. Asi 8 kiláků před cílem potkáváme Olafa který prožívá déja vu z Artamonova memoriálu- těsně před nim se vymázla cykloturistka připojená z kratší trasy a její zlomenej klíček, boule na oku a motání se ho donutily zastavit a dělat doktora )). Jako bonbónek těsně před závěrečným sjezdem si pořadatelé připravili nejetelný hromadný nekonečný výtlak v korytě s bahnem po kotníky - nepochopitelný. Pak už jenom sjezd bahnem a dlouhej rovinatej finiš podél Berounky, makám naplno a dávám spoustu lidí, až- opět neuvěřitelný- několik set metrů před cílem uzoučký schody kde stojí fronta finišujících jezdců a čekaj až holčička z dětský jízdy pomaličku vystrká kolo nahoru... Pak fakt finiš, cíl, tekutiny, jídlo, koupel v Berounce a návrat domu.
Jak jsem psal na začátku- zajímavá zkušenost, ale asi Never More...

Od Rožců k Jardovi

24. dubna 2014 v 8:23 | Víťa
Jen bodově:
Na startu 8 pupkanů,v cíli u Jardy též. Vyjížďka od rožců kolem průmyslovky Ostrov, kde Dykot píchnul,pak se zastávkou u Víti,po cyklostezce do Kfel,a přes Hluboký po zelené (s malým z),skrze Oldříš na Mariánskou. Tam pivko v Krmelci a následně famózní sjezdík, tedy co sjezdík,nádhernej sjezd k Jardovi. Zde obžerství bravurně konkurující rožeckým festivalům,ptákům,či ušatcům.

Prostě pecka vyjížďka, které nechyběly pády, adrenalin, ani pupkaní kořeny...

Laťka vysoko nasazena,ku.va vysoko.

Díky JARDOVI za vše.

FOTKY ZDE ( v galerii)

PUPKANÍ BAJK - KIWI V TATRANSKÉM ČAJI

17. dubna 2014 v 10:20 | autor zatím Gadži

účast okolo 10 Pupkanů

celkem okolo 35 km

Byla pěkná kosa, ale jinak počasí cyklotůristům přálo- nechcalo, nefoukalo, jenom trochu panákovalo... Start U Vlášků- podle mně asi nakonec nejlepší varianta, krytá teraska, na kola vidíme, plznička, a pani vrchní se překonala- za cenu devastace vlastní vkusné velikonoční výzdoby zachránila sichrhajckou panu řediteli Bartákovi jeho neoprenovou psí dečku na tretře. Další kdo se na startu překonal byl Ráďa, který nejenom že se přidoodstrkoval, ale vytasil se s krásnýma AUTOnálepkama s Pupkaním logem a za krásných 8,- Kč je distribuoval. A pak jsme taky jeli na kole. No, ujeli jsme 200 metrů až k Márovi který si přivezl rýmičku z Kualy, nebo dokonce až z Lumpuru. My modří víme že ho nepustila manželka a nutila ho sekat trávu. Naštěstí nám nalil krásně se táhnoucí Bechču a my jsme drandili přes Dalovický hřiště, nad parkem, pod teplárnou až zezadu do Sedlece, přes břízky na Růžák- tam jsem vytáhnul trumf v podobě mé kompletní rodiny- ženy, dětí i rodičů(!) kteří nám poskytli výbornou slivovičku. Pak jsme to střihli přes krematorium okolo Primy na Čankovskou, pak trasou kiwáče do Mezirolí- cestou si SEB zazávodil s terénnim motorkářem- až k Lubovi, který nás pohostil Tatranským čajem, pak přes Nivy až na Velas, tam nám Jarda ukázal kančí stezku, a potom jsme v různých skupinkách a různými cestičkami dosprintovali do cíle, kde v salonku čekal vysmátej Kulda s Gadžim a taky Miloš s Peťou O. O klasickém obžerství, hlenech a pivkách U Rožců se nemá cenu rozepisovat...

Dodatek- jeli jsme zásadně po polních a lesních cestách, měli jsme helmy a odrazky, a na krátkých silničních úsecích jsme bicykly vedli!!!

Dykot

(Opožděný B- tým (já a Kulda) přispěl do fondu za opožděný příjezd až k Rožcum dvěma stokorunama- i když s tím nesouhlasím - říkalo se, že se bude platit za pozdní příjezd k Vláškum (či na dané místo startu), jako motivace, aby se na opozdilce nečekalo---jinak by teda měl platit kilo každej, kdo si přijede nebo přiběhne až k Rožcům ve středu večer na pivo nebo jídlo! I když proč ne--aspoň bude ve fondu víc peněz. No ale zpět k věci- s Kuldou jsme si dali sraz u Vagíny na Velase,kam jsem dojeli po mé oblíbené kořenovce, aloevera pivo nezklamalo, hezky v klídku po hlaďoučkém novém asfaltu jsme dojeli do Hroznětína,kde Kulda pošteloval nějaký kotel ve škole a pak jsme jeli po cyklosteze přes Ostrov až k Rožcum....tam už to jelo-piva, kachny, guláše, řízky, hleny, kecy, debaty, srandy, rozumy, provokace, prostě zábava. Mrazivý dojezd domů-a hele i 25 km jsem ujel. Gadži)

A Kulda zve všechny Pupkany na sud 20.6.2014 - začátek kolem 18.h- Hájek- břízky

A komu by se chtělo-teď v pátek kolem 16.30 bych potřeboval tak 2-3 lidi, aby mi helfli s stěhováním z Drahovic do Bohatic....a večer by se to šlo zapít do Slashe.

A příští týden trasér Jarda- sraz před v 17.30 U Rožců!!!

Pupkaní bajk-brdy a brodky

10. dubna 2014 v 13:26 | Dykot
PUPKANÍ BAJK - BRDKY A BRODKY...

Summary: 30 km, 800 m nastoupanejch, 11 Pupkanů

2. vyjížďka přilákala v zamračeném a větrném počasí 11 Pupkanů, teplíčko u Rožců ještě další 3...
Sraz Pod Mostem bez mínusových ale i plusových bodů...Vyrážíme po startovní plzničce v počtu 11 borců, přes most, skrz Drahovice ke hřbitovu, a stoupajícím traverzem na červenou a sjezdem na Pražskou. Pak zelenou výjezdem okolo Albánského doupěte na cestu Emmu. Už teď zaznamenávám první poznámky o dámském přirození na mou adresu- jasná známka dobře zvolené trasy, dorážíme až na hlavní mezi Andělkou a Šemnicí a po žlutý kolmo doprava sjíždíme na Stichlovu stezku. Pak lahůdka dne- 3 krásný brody přes potok, v mrazivým počasí fakt hustý... Dále po červený přes Beraní dvůr, Dubinu, Kyselku do Radošova a po žlutý výjezdem na královskou cestu a k Rožcům do Nejdy.
Poznámky:
- Baví mě Olaf, kterej má najeto na bajku letos asi 1300 km. Je fakt k neuvisení.
- Baví mě borci co daj půlmaraton za hodinu čtyřicet a pak krafou že je to rychle a do kopce ))
- Baví mě nadšení Víti z novýho bajku kterým se snaží vyvažovat ten apartheid kterej teď doma prožívá.
- Baví mě grog, kterej za 10 minut krásně dopraví teplo do prstů u nohou.
- Baví mě... vole jezdit na bajku!!!

Takže, příští středu sraz mezi 17:15 - 17:30 U Vlášků. Kdybyste náhodou nevěděli kudy- mám nastřelenou krááásnou trasu...

Dubnová zima

9. dubna 2014 v 23:46 | Gadži
Hrozně jsem se na dnešek těšil, jak se obléknu do zimní bundy a půjdu se za drobného mrholení či ještě lépe místy svěžího deště projet na kole, ale bohužel, měl jsem na dnešní podvečer hned několik neodkladných úkolů, tak jsem se nemohl účastnit.
Popis trasy ještě nikdo nedodal, tak zatím jen obrazem z došlých mailů ZDE

Půlmaratón Praha 5.4.2014

7. dubna 2014 v 19:58 | Gadži
Takovejch Pupkanů na startu i v cíli...a nikdo ani čárku o tom, jaký to bylo...vo co Vám jde? Komu tím prospějete? Nestydíte se? Stejně vám to ti Keňani dali skoro o hodinu ;-)

Chci si číst, jak jste potili krev, jak vám bylo blbě, jak jste tuhli a umírali a jak vám bylo v cíli blaze!

Od Michala aspoň pořadí zde http://aces.hys.cz/?p=6335

Jen Kulda psát nemusí, vím: Bylo to krásný.

Zahájení II

4. dubna 2014 v 8:23 | Víťa
(pozn. správce blogu - až dnes ráno jsem si všiml, že mi včera krásný a mnohem vtipnější report poslal i Víťa)

Na startu v Šenku U Aničky nás bylo dost a v cíli ještě víc. Ale pěkně po pořádku...

Hned při první vyjížďce byl porušen startovní čas, za což se všem cyklonadržencům omlouvám. Důvodem, který jsem posléze pravdivě "sdělil", bylo tak trochu netradiční odstranění závad neřazení, nebrzdění a všeobecného praskání mého hodněsipamatujícího kola. Tímto se ještě jednou a naposledy omlouvám a děkuji za pochvaly všem těm, kteří mají "ten správný" vkus.

Vyrazilo se v přijatelném tempu po stezce, pak kolem obchodky, nad Thermalem okolo Jara do lesa. Počáteční příjemné tempo setrvalo, leč sklon trati se k...a nějak kolmil. Ale co, zbytek obědových žeber v mém já,tak proč se trochu nehecnout. Vydržel jsem to AŽ na pražskou. Jen jsem se nad hřbitovem zamyslel, jestli se ta cesta ubírá skutečně tím správným směrem...

Krosli jsme pražskou a vydali se po červené do Sedlečka. Odtud se Dykot vskutku ukázal jako trasér špičkové úrovně, když po těch letech ježdění na celopéru okolo po asfaltu zvolil mnohem zábavnější sjezdík rovnou k mostu, během kterého Ráďa předváděl bombastické triky v letu těsně nad zemí.

Následuje pasáž, kdy se projevila zkušenost jezdců, kteří se nazvali pupkanským béčkem a trhli se od áčka, čímž však ze mě vytvořili céčko (ještě, že se netrhlo víc skupin,neboť by na mě písmeno asi nezbylo).

Tedy... Od mostu proti proudu řeky až na Hubertus a pak do kopce, kolem hájenky, na pulovickou panelku a pak přes Bor až k Rožcům.

Jídelníček zůstal od loňska stejný, a to je dobře.

Celkově to hodnotím jako velevydařenou vyjížďku ve slušném tempu s mým tradičním hlaďákem na počátku sezóny.

Příště se startuje z občerstvovny Pod Mostem!!!

Zahájení

3. dubna 2014 v 22:06 | Gadži
Na první první letošní projížďku si pro nás 13 Pupkanů Dykot přichystal skvělé počasí a skoro tradiční krásnou projížďku po červené s nádhernými výhledy a několika hnusnými stoupáními, které jsme mu ale u kachny, řízků, králíku a borůvkovém koláči U Rožců pro celkově pozitivní dojem odpustili. U mě se teda už při stoupání od Thermálu nad hřbitov výrazně projevila cyklopauza-tam jsem poprvé litoval, že jsem nezůstal doma, když se mi chtělo trochu vyblít startovní pivo a trochu díky tradičnímu "pomalému" tempu i umřít a hodně jsem nemohl dýchat.

Měníme místo srazu: u Aničky se to neosvědčilo- příště sraz před 17.30 - hospoda Pod Mostem v Dalovicích...

Připomínám nevědomým sportovcům, že bude poměrně hojná účast na Trans Brdy závodu 26.4.2014