Pupkan není z cukru

Červen 2014

Konečně Loket a Gadži nikde

19. června 2014 v 10:03 | Víťa
Na startu, pokud jsem dobře počítal, se sešlo jedenáct normálních Pupkanů, Olaf a taky jeden chlapec, který ještě nemá svou rodinu.. J

Samotné oznámení hned U Vlášků, kam, že se to vydáme, některé, tedy minimálně jednoho, dost rozladilo, ale rozhodl jsem se být tvrdý a se stejnou tvrdostí jsem odmítal jakékoliv návrhy, že "tudy by to bylo lepší". J Trasa vedla po stezce až k Intersparu, pak se zastávkou na semaforové červené kolem Nerada do Jenišova, odtud do Mírové, panelkou nahoru, přes pastviny do kopřiv. Ano uznávám, to v plánu nebylo. Většina citlivých Pupkánků poté pomyslnou mapu v oněch kopřivách spálila bojíce se o svůj holý život, kvůli průjezdu max 100 m této nedálniční pasáže. Tvrdé jádro v počtu 4 to v pohodě dalo a pokračovalo padákem do loketského kempu. Tam pivo, u kterého se připojili výše zmínění Pupkan(cít)i a ke kterému ze strachu o guláš dva členové výpravy ani nezasedli. Přes Kozí hřbety s občasným spestřením Radkovým halekáním o různých orgánech a vzdálenostech dolů k SOS vesničce, přes les až do evropáku. Piva, bramboráky, klobásy polévky, hruštičky.

Nevím přesně, kolik to bylo od Vlášků do Evropáku, ale řekl bych, že celkem obstojná kilometrická porce.

Opět došlo k takovému divnému dělení.. To mě nebaví.

Omlouvám se Kuldovi, že jsem ten guláš nedal.

Kárám všechny pindaly..

A především, bylo to krásný…

Víťa V.

(dodatek správce: krom toho, že jsem nestíhal, měl jsem echo, že by se mohlo jet na Klínovec,kam mě na kole nido nedostane, leda lanovkou, tak jsme se ani moc nesnažil, ke Kuldovi na guláš mě na osmou dovezlo 70 koníků zajatých v řadovém dvouválci. Za nepřítomné jsem si 3 x přidal a byla to pro mě rovněž jedna z nejkrásnějších motoprojížděk letoška ;-) Víťovo rozčarování chápu, ale chápu i pindání pindalů, já pindám, když je to moc do kopce. No není na světě trasér ten, který by se zavděčil Pupkanům všem. Otázka k diskuzi, jestli výkonově rozdílné grupy nutit podřizovat se střídavě jedna druhé, či každá po své ose ke společnému cíli...Přiští týden sraz po 17.hod. u Rožců-aby byl svědomitý odjezd směr Hauenštejn v 17.30-trasér Olaf)

Konečně fotky

18. června 2014 v 17:26 | Gadži
Místo dnešní projížďky sem dávám fotky:

KOLOVÁK 2014 - SVÁTEK SPORTU A CHLASTU

16. června 2014 v 12:21 | AUTOR: DYKOT
Tak a je ta hrůza za náma... Pekelný pivněsportovní víkend začínající slibným datumem pátek třináctého se převalil přes naše tělesné schránky a vyplivnul nás do pracovního týdne se zakyselenými údy, třesoucíma se rukama a s modřinama a škrábancema na prdelích. Já osobně jsem vynechal sobotní X-Terru, ale i tak jsem toho měl plný brejle a smekám cyklohelmu až na zem před těmi, co to dali all inclusive.

V neděli ráno 6 stupňů a zakaboněný nebe- vzpomněl jsem si na Gadžiho a jeho předpověď o statistické jistotě chcaní z nebe v den Kolováku. V 9 vyrážíme s Kuldou označkovat trasu a v 10:30 jsme v pohodě na Kolováku. I přes nešikovný termín závodu je účast více než slušná a i přes neúčast některých tradičních matadorů je v kategorii ELITE MUŽI 19 borců, dále 4 ženy, 2 kluci a 1 pes. Krátký výklad trati a jde se na to.

Konec objektivní části...

Po sborovém zařvání START! do sebe lámu první pivko a vrhám se do kalných, ale docela teplých sinicových vln, docela to jde (přesvědčuju sám sebe, že naplavaných 42 km je znát), na pláž se potácim za hloučkem kraulařů první se stylem paní radové, obtížně do sebe soukám druhého kozlíka a jdu na bajk, před Vítkovou mě dojíždí Hustey se slovy "když se budu držet traséra, nemůžu zabloudit", ke svému uspokojení ho ve sjezdu ztrácim a v traverzu do Březové dokonce předjíždim Michala a ocitám se na průběžném 4. místě. Na chvíli. Na silničce skrz Březovou se přeze mě přehnal jako Kančelára a já doufal, že ho ještě do kopce na Kolovák potrápim. Když ho mám tak 10 metrů před sebou v nejprudším kopci píchám řetěz a tím v podstatě závod končí. Během asi 3-4 minut než jsem vyrval řetěz z prostoru mezi největšim pastorkem a drátama mě dal Jarda, Pušák, Lubo, Hustey a Filip, a když už jsem se celkem spokojeně smířil s tim, že to dotlačim nahoru a budu všude vykládat, že nebejt toho řetězu....... jako naschvál to naskočilo a já jsem odsouzenej k tomu to utrpení dokončit. Třetí pivko, běh, nikoho jsem nedal, nikdo nedal mě, aspoň na cílový pásce dopíjim Filipa a je z toho dělené 9-10 místo. Postupně dojížděj další a další pivní triatleti, tradiční pivní souboj Kuldy, Honzy P. a Gadžiho, a může se chlastat a gulášovat. Pak si ještě ti rošťáci na stupních vítězů krásně pivkem postříkali a zničili diplomy se kterýma jsem se sral celý večer.

Furt se lepšíme- oproti loňsku si naprostá většina borců zlepšila časy, za zmínku stojí čas Krýši Zatloukala 1:08:42, který by ho řadil v ELITE kategorii na jedenácté místo (pravda, bez piv).

Počasí nakonec nemohlo být lepší, ani banda Tatarů, která si na Kolovák odskočila z Astany upíct smradlavou kozu nám nemohla zkazit zážitek, a tak se nám ta neděle vydařila.

Zase za rok, přátelé...

1. KRYŠTOF ZATLOUKAL 01:08:42
2. MÍRA VDOVIAK JR. 01:53:13
Dykot

(pozn.správce- fotek jsou 3 (.) tak to bude chvíli trvat, než je sem dostanu + videjko z mého hrudního defibrilátoru (není to takový šlágr, jaký jsem čekal-při plavání je hlavně vidět kalná voda, z cyklo části rám a řídítka,jen občas trocha cesty, která je dost rozmazaná a klepe se a z běhu trocha přírody a Kuldovo a Honzovo záda))

Sportovní víkend

14. června 2014 v 22:51 | Gadži
O pivním maratonu píše Michal zde . A o X-terře zde a historicky první X-terří Pupkan na bedně na fotce níže-veeelká gratulace.

(pozn. správce blogu: report ze zítřejšího triatlonu hned zítra neslibuju, protože to bude náročné)

Skoro trasa pivního triatlonu

12. června 2014 v 11:12 | Gadži
Pozdě přišel,ale zaokrouhlil jsem aspoň počet Pupkanů na startu na 10 ( a na občerstvovačce v Březová nás bylo 14).

Dykot svůj plán projet trasu pivního triatlonu vyšperkoval o výšlap Drahovicema nad hřibotov,pak zig-zag lesem na Goethovku, kde se urodila spousta kluzkých kořenů, takže po čtvrtym nedobrovolným vypadnutí ze sedla, jsem to dobrovolně radši velký kus tlačil. Trochu jsem si zatlačil i do brdku vedle hvězdárny, pak se dojelo na start na Kolováku. Jo někdo byste měl Dykotovi konečně vysvětlit význam slova POMALU, které nějak neumí adekvátně použivat--nebo to dělá schválně, jako zástěrku- asi jako bylo v South Parku: "Hele vzácnej ptakopysk! Řítí se na nás..PRÁSK.
Pak se jela trasa dle plánu- já jsem si ji při sjezdíku nad Richmond pro změnu vyšperkoval defektem. Pupkani se obětovali a solidárně na mě a Honzu počkali v hospodě v Březové...kde při chmelovém občerstvení a hermelínech, se moc lidem nechtělo pokračovat výšlapem zpět na Kolovák, tak se po dopití vyrazilo do mateřských hospod-část do Evropáku, část k Rožcům.

Funění na Goetovku se mi nelíbilo,ale jinak to bylo krásné.

Momentky z Březové

11. ročník pivního triatlonu KOLOVÁK 2014 - propozice

8. června 2014 v 20:54 | AUTOR: DYKOT

Místo: rybník Kolovák (mezi Hůrkami a Kolovou, naproti letišti přes silnici v lese)
datum: 15.6.14 v 11 hodin prezence, výklad trati a pravidel, start cca 12 hodin

Triatlon:
- 1. pivo (teplý Kozel 10 st.)
- PLAVÁNÍ cca 300m (přeplavat rybník Kolovák)
- 2. pivo (stále teplý Kozel 10 st.)
- MTB cca 15 km (okruh značen žlutými fáborky)
- 3. pivo (ještě teplejší teplý Kozel 10 st.)
- BĚH cca 2,1 km (okruh značen červenými fáborky)
- 4. pivo (úplně teplý Kozel 10 st.)
kategorie: samečci, samičky
startovné: 200,- Kč
v ceně: jakž takž označení závodu, pivo co kdo vypije, gulášek, buřty, diplomy, věcné ceny

Jde o kulturně sportovní akci pro zvané účastníky, sportovní část tvoří MTB triatlon, kulturně-společenský rozměr dodává akci nutnost vypít lahev nádherně teplého 10 st. piva Kozel na začátku a poté mezi všemi disciplínami. Dámská kategorie má stejné trasy- jen pivo je dětské.

Plavání- na protilehlém břehu Kolováku po odmávnutí startu pivečko, pak libovolným stylem přeplavat rybnik na pláž.

MTB- po dopití druhého Kozla naskočíme do sedel a doleva lesní silničkou několik set metrů na modrou značku, po ní kolmo doprava, pozor na úzkou odbočku doprava, vyšplháme se za zvuků krkanců svých i soupeřů na Vítkovku, pak sjezd stále po modré jako směrem do města, vrstevnicovou cestou až k altánu který stojí nalevo od cesty, uhneme k němu a podél něj technickým sjezdem až nad Richmond na lesní cestu- doleva nad řekou Teplou až do Březové, tu projedem hlavní silnicí, před kostelem doleva nahoru, napojíme se na červenou značku a hustým stoupákem vyjedem na lesní asfaltku, tam doleva a po pár km, ostře doprava stoupákem na další lesní cestu, na ní doprava až se napojíme na původní modrou kde jsme začali a dojedeme až na Kolovák.

Běh- po třetím pivku parodie na běh v podobě kraťounkého okruhu po červených fáborkách (který jsem ovšem nikdy nedal bez přestávky na odpočinek nebo blití...) + oběhnutí rybníku PO směru hodinových ručiček, a cíl v podobě čtvrtého piva- cílový čas při položení prázdné flašky na stůl!

Nemusím samozřejmě připomínat že pro Pupkany je účast v letním/pivním dresu nutností !!!
Trasu projíždíme poslední Pupkaní středu před závodem- to je 11.6.14, sraz U Vlášků v půl šestý. Značení trati fáborkama potom v sobotu 14.6.14- odjezd z Hájku v 16 hodin

Dykot

Další fotky ze Smrku a ze středy

6. června 2014 v 0:03 | Viťa
Víťa ještě poslal ještě pár fotek z víkendu - ZDE a ze středy z jejich bahenních hrátek- ZDE

Rozmarné jaro

5. června 2014 v 0:17 | Gadži
V 17.30 jsem U Vlášků napočítal 13 Pupkanů a těsně po půl dorazili ještě 2 externisté( dluží nám oba kilo).
Chvíli to vypadalo, že by nám tam mohlo být dobře a bychom ani nikam nemuseli jet, schylovalo se k dešti, ale někdo zase vytáh tu trapnou hlášku,že nejsme z cukru,tak se hólt muselo jet.....pršet začlo těsně před kořenovkou, aby slizké kořeny byly ještě klouzavější a přestalo až na Velase v hospodě Na hrázi. Jak na chvilku vysvitlo slunce, chytl se rukou tyranskou trasérských opratí Dykot a hnal nás do lesů,luk a kopců po zelené a pak červené kolem Hroznětína, Merklína až na Oldříš, pak sjezdík dolů, který Honza okořenill epesním pádem, který jsme ale bohužel neviděli, ale i tak následky stály za to-viz fotky. Zuby to vydržely, tak mu zůstala dobrá nálada. Většina se pak odebrala na gastroorgie směrem k Rožcům, pár nadšenců ale místo řízků,kachen a dobrot ještě asi vyzvalo Mariánskou,ale to už je zase jiná pohádka...Tak dobrou noc.

FOTKY ZE SMRKU

3. června 2014 v 20:09 | SEB

ZDE

(pozn. odhnědlého štíhlého správce blogu: zítra, jestli mi něco neuteklo, sraz klasicky v 17.3O u "U Vlášků".
Za týden 11.6.2014 taky tam- to bude trasér Dykot a projedem trasu Kolováku- pivní triatlon se blíží!
A Olaf má zamlouvené trasérství na 25.6. (Sraz Rožci-Velichov-Vojkovice-Jakubov-Stráž- Horní Hrad- Květnová) )

SINGLTREK I/2014

2. června 2014 v 10:16 | AUTOR: DYKOT
Já už na začátku nebudu šetřit superlativy. Bylo to naprosto supr, jedna z nejpodařenějších akciček, pokud ne ta vůbec nejpodařenější.

Počasí- perfektní, ubytování- úžasný, sobotní večerní obžerstvení- naprosto bez chyby, bajkování- supr (v podstatě i ty louže a mokrý prdele k tomu tak nějak patřily), účastníci zájezdu- neměli chybu a v neposlední řadě- nikdo se nezranil a nikomu nic neukradli. Vidím na tom v podstatě jenom 2 chybky- jednak že to prosral Gadži, kterej tu sobotní grilovačku tak nějak zařídil, a pak mě mrzí že jsem přišel o Ráďovo určitě náádherný nadávání na nedělní mokrý pasáži protože to část lidí jela zvlášť...

Popořadě. Skvělá účast 18-ti lidí, 8 Pupkanů, 8 přátel bajku, ty 2 bungalovy byly fungl nový, po příjezdu v obou zatopeno v krbových kamnech, všechno fungovalo, neuvěřitelný detaily jako že v kůlně na kola byly grily s nasekanejma třískama, dřevěný brikety, hadice a venku kačírek na umytí kol. Vyvrhli jsme bágly a hurá do hospody, pár panáčků doma před spaním a ráno se probouzíme do azurový oblohy. Ještě hezčí než ta obloha byl Filipův nápad vstát o hodinu dřív, zajít do krámu a udělat všem míchaný vajíčka na cibulce. No a pak už teda jedem i na to kolo- cestičky samozřejmě parádní, všichni krásně jedou, Ráďa krásně nadává, ale určitě se mu to taky líbí. Na Hubertce dáváme domácí koláče, polívky a pivo a následnej sjezd Hejnickým okruhem nás tak dojímá že si to vyšlápnem a dáváme ho noch ein mal. Dělá to krásnech 50 kiláků adrenalinu, ovšem ta hlavní tečka dne přichází večer v Trek centru Kyselka, kde se o nás staraj jako o vlastní- vynikající krkovice na grilu s opečenejma bramborama a papričky, Svijany, palačinky, Svijany, klobásky, Svijany, Svijany, Víťa přináší sladké dřevo a svým výkonem strká do kapsy takové umělce jako jsou bezesporu Nedvědi, Klus, a hlavně Petr Novák, jehož "NÁHRADNÍ KÁMEN" řvaný v naší interpretaci po zbytek večera si určitě budou nadosmrti pamatovat všechny srnky i romové v okolí. Velmi, ale velmi poetický večer.

V neděli ráno má žrací pohotovost SEB a pro všechny připravuje asi 5 kilo párečků, různé druhy hořčic a křen s chlebem a vyrážíme do terénu. Půjčuju si v trekcentru zvláštní oranžovou motorku s názvejm Trek - Remedy (poláci tomu prej řikaj "rover pomeranczowy") a objevujem nově dodělanou krásnou část černý trasy v Polsku a pak dáváme dětský modrý okruh. Tady nás obveseluje neuvěřitelný množství vody, potoky tekoucí po stezce a hlavně lavorovité louže hloubky asi půl metru. Cestou potkáváme zoufalé tatínky s dětičkama kterým kouká z vody jenom hlava- bylo to fakt na nafukovací rukávky... Oběd v singltrekcentru, vracím ten divný bicykl a jsem rád za svého Anthema. Poslední sprcha, balíme, loučíme, odjíždíme. Aby ta cesta domu nebyla tak fádní, vezu kluky nejdelší možnou cestou, vidíme krásná místa a na kruháči v Ostrově u Lidlu s nima dávám 2 čestná kolečka...

Obrázky doufám dodá oficiální fotograf výpravy SEB. Těšim se na komentáře...