Pupkan není z cukru

Startovní depo U Vlášků: 13 Pupkanů
Trasér: Kulda
Trať: 35 km, plus mínus bikeová trasa kiváče
Občerstvovačka na trase: nějaká nová hospa v Nivách, s majitelem mluvícím česky se silný ruským přízvukem (nebo rusky s mírným českým přízvukem? ) jež si pochválil pivo, které si tam sám vaří- panové, dejte si-to světlé super, to tmavé super super. I dali jsme si po žejdlíku-vzhledem k tomu že stálo 49 Kč, nechci psát, že bylo hnusný, ale třeba: neopakovatelný zážitek. Už tam nikdy nezastavíme.
Cíl: Hájek, zahrada u Kuldy
Bonus: péče Kuldovo mamky-buřtguláš, guláš, místo zákusku luxusní utopenci a buřtový strečink, z víkendu zbylý sud Bernardu....to bylo teprv super super. Asi neuděláme klubovnu na Horním hradě, ale u Kuldy.

Pár informací: FLORBAL začne 1.10.2014 -dáme hodinu a půl- od 19.00 do 20.30 (v 21.h pak bude rezervovaný stůl v Evropáku)
-tedy doporučujeme sraz před AC start kolem 18.40 (kdo přijde pozdě, platí kilo do fondu a ještě si nezahraje Mrkající )
Na sezónu začínám vybírat zatím 1000 kč- uvidíme, kolik to na konec bude vlastně stát, buď přeplatek půjde do fondu nebo ještě něco připlatíme....

TUATARA 2014

28. července 2014 v 8:33 | AUTOR: KULDA
Rok se s rokem sešel a vyrážím směr Prunéřov. sice jsme se zařekli, že na takovej závod už nepojedeme, ale uplynulo dost času, vypilo se hodně piv a zapomnělo se jak to bolelo a řekli jsme, že to zase dáme. Tak beru dodávku, vyzvednu Michala, Jardu a Filipa a za chvíli jsme tam. Před kempem, kde je depo, potkáváme tým A, kterej jede z kalby ze Stružný. Nevypadaj zrovna čerstvě a dozvídáme se, že ti nejdrsnější posnídali tři pivka. Jdeme se odprezentovat a pořadatelé nás vítají podivnými úsměvy a slovy: á Pupkani, už sou tady....asi to bude tím traťovým rekordem z minulýho roku, vydržet přes pět hodin závodit, byl asi úctyhodný výkon.Po prezentaci připravíme stroje, doladíme poslední části výstroje a jdeme na startovní. Deset minut před výstřelem se posuneme na start a necháme vysekaný a šlachovitý borce vepředu, přece jen se líp útočí zezadu. A je tu start. Prvních 500 m rovinka a pak se to na dalších 6 km zlomí nahoru. Zaujmu s několika dalšími borci poslední místo a po dalším kiláku dojíždím Michala, se kterým strávíme zbytek závodu. První kiláky do kopce docela jdou, je asi tak o 14 stupňů míň než minulej rok J. Na čtvrtým se chci napít a zjišťuju, že mám ve flašce místo vody vodku. Nevím, proč se Olaf divil, když sem po závodě volal zrovna jemu, že se mu pomstím. Kdo jinej by taky na takovou p..... přišel! Mrkající Naštěstí mám v batohu ještě jednu plnou flašku, na kterou nepřišel. No a pak už si užíváme trasu kopcovitou nahoru i dolů, sjezdy, který se nedaj a nošení kola do kopce. V jednu chvíli jsem propadl trudomyslnosti, když jsem si uvědomil, že mluvím s kolem, který tlačím do kopce a říkám mu: no tak pojď, stejně jako farář Otík ve Slunce , seno J. Máme cestou jeden defekt, kterej vyřešíme za pár minut a pokračujeme. Neobejdeme se bez pár pádů, naštěstí máme jen lehký odřeniny a modřiny. Hospůdku na osmnáctým, která nám minulej rok zachránila život, nevynecháme. Dvě studený pepsiny bodnou. Na občerstvovačce na dvacátým potkáváme sběrače mrtvol, kterej nás byl poškádlit na osmým a na čtrnáctým a trochu nás dostane slovy: jeďte, já vás někde dojedu, naštěstí nás před ním zachránila bikerka, která jela ještě za námi. Teda jestli jela sama a on za ní popojížděl, jako za námi minulej rok, tak musela mít strašný odhodlání to dát. Docela jí lituju J. No a pak už klidnější část trati. Pár sjezdů a výjezdů a blížíme se k cíli. Asi pět kiláků před cílem nás napadne, jestli by sme to nedali pod pět hodin. Spočítáme všechny dostupný hodinky, garminy a tachometry a Michal velí, že to dáme. Začneme teda dupat a z průměrných 6 km/h se dostáváme na 7. Tím rychlým tempem dáme posledních pár kiláků a už je tu cíl. Podle hodinek, který ukazovaly 16:58 zhodnocujeme, že sme pokořili pětihodinovou hranici. Dáváme dvě kofoly a plný dojmů se přesouváme dopíjet suda do Stružný. Mimochodem sme se toho zhostili po pupkansku a sud v deset zachrochtal. Musím říct, že to letos bolelo míň a závod to byl pěknej. Díky pořadatelům za skvělou organizaci a hlavně za perfektně značenou trať. Myslím, že příští rok se s Nevixákama zase uvidíme na startu
Smějící se
Kulda

TUATARA

28. července 2014 v 0:33 | Gadži
Stále čekám, kdo napíše report z Tuatary, spoléhal jsem na Kuldu, v pátek kvůlli tomu vynechal narozeninovou párty ve Stružné....no nebýt Michala a jeho reportu na aces.hys.cz , ani bych se nedozvěděl, že mu za trest tajně nalili do bidonu vodku Mrkající

9.8.2014 KPŽ - Karlovarský AM bikemaraton -Artamon- kromě mě a Kuldy, pojede ještě někdo ( v B-tempu 37 km)?

30.8.2014 sportovní rodinná akce u Vítka ve Stružné-podrobnosti brzy

Ironmani, šmejdi a další hovadiny

23. července 2014 v 23:50 | Gadži

Dnes jste měli být na projížďce (nebo aspoň jako rekonvalescenti Martin a Olaf v cíli v Evropáku).
Sešlo se nás U Vlášků 12, bohužel trasér Dykot přišel o vlka a připravil trasu, která byla sice bez Klínovce, Abergu, Diany, Vítkovky, Třech křížů a Goethovky,ale stejně, nevim jak to dělá, převážně do kopce. Dlouho nás napínal- oznámil jen cíl -Evropák, mezicíl-Březová...a jak se postupně ukázalo, ve výčtu kopců, které jsem v dnešním horku nechtěl jet, jsem zapomněl ,že existuje krpál na Sokolák a pak z Březové krpál směrem na Stanovice--naštěstí touto trasou po lesní cestě z Březové, jel naposledy před asi 8 lety ( a od té doby tudy chodí pouze hajnej a jen odvážnější lesní zvěř), takže když se v půli ztrácející se pěšiny v krpálu objevila křižovatka s dvěma směry-úplně zarostlá do ještě většího krpálu nebo směrem z kopce aspoň trochu lesní zvěří prošlapaná-jeli jsme tou příjemný sjezdík dolů. Pak byla asfaltová vložka, překročení silnice E49 u Cihelen, jelo se chvíli do kopce( v mých očích úsek velmi věrně napodobující tzv. "Asfaltovou agónii" nám známou ze Singltreku Smrk), pak se vjelo ještě do jednoho lesního brdku a následného sjezdu,kde šutry a vymletá koryta mě a Luba postupně shodila ze sedel,Luba elegantním čistým saltem, já to měl přes koleno, ale naštěstí se to obešlo bez poranění dresů, krev zaschla a kůže se zahojí. Vynořili jsme se nad vlakovou zastávkou Březová, pak to bylo po asfaltu k Linhartu a dál k Evropáku. Tam už nám držel místo Olaf s Martinem.

A pak se rozjeli debaty---zkusím si vzpomenout na to nejdůležitější - jo v pátek u Vítka ve Stružné začíná párty od cca 16.hod...(a nebude-li prase předpečené, bude další párty i v sobotu).
Pak Olaf po vzoru šmejdů( znáte z TV- lovci důchodců, prodejců různého zboží atd.) rozjel ironmaní kampaň, jaká je to pohoda, že to nic není, plavání= 3 km koupání, projížďka na kole a pak se trochu vyběhat...takže to vypadá, že kdo chce zůstat Pupkanem (kromě mě, já bych si pokazil figuru a potřebuji zůstat maskot), měl by dát nejlépe již příští rok Ironamna...pak se pokud možno začít hlásit na Ironmana na Hawai, že je tam o účast docela tlačenka. Pak jsme zase řešili, jestli koupit/nekoupit Horní hrad, bylo by fajn tam mít klubovnu a tak. Tak zatim aspoň koupíme vlajku, kterou,nechám vyrobit (až budou Ironamani dobíhat na závodech na bednu, tak aby s ní při čestném kolečku mohli mávat a taky až budeme mít na závodech vlastní stánek se sudem,ovarovýma kolenama, buřtama s hořticí a křenem, aby nad ním hezky vlála). Pak, když početná skupina Pupkanů opouštěla Evrropák, upoutala pozornost poměrně početného zbývajícího náhle fandícího osazenstva, tak to byl odjezd s atmosférou trochu jako na Tour ;-)

PETROHRAD

22. července 2014 v 8:13

motto: Prohlídku Ermitáže jsme ani letos nestihli, ale i tak to bylo krásné drama...

Scénář a režie: Dykot

Osoby a obsazení: 6 Pupkanů (SEB, Vítek Z., Víťa, Martin S, Jarda, Dykot), Burák, 6 Ostrováků

Doprava: 3 manželky a jeden tchán

Summary: 78 km, nastoupáno 1560 m

V neděli 20.7.2014 jsme si navzdory likvidační předpovědi počasí (která bohužel vyšla) naplánovali tradiční výlet z Petrohradu po červený domu. Trochu komplikovaně jsme se za pomoci manželek a tchána posbírali a přetransportovali autama a v deset už se fotíme před blázincem v Petrohradu a v krásných 27-mi stupních vyrážíme.

Na začátku pohodička, lehce nás zmátli kluci z klubu českých turistů přemalováním červený před Blatnem, ale za chvíli už tlačíme a neseme bajky feratou s názvem Blatenský svah. Přes louky a borový lesy dojíždíme do Tisu u Blatna, kde nás v hospodě dostala mladá pinglice hláškou která soupeří s legendárním výrokem Velichovského sládka, reagujícího na kritiku svého moku větou " neni umění uvařit dobrý pivo...". Tak tohle dívčí počkalo až do sebe Burák natlačí zvláštně červenýho matjesa a pak posměšně utrousilo " no to ste si teda naběh...". Potom ještě proběhla dost nechutná varlatová diskuse, někdo si zafilozofoval jako že když jíme játra tak proč nežereme koule, no, pivečko, Kofola a valíme dál.

Přichází naprosto spektakulární část cesty, pěšinka se vlní mezi obrovskýma valounama, převážně klesá a technicky zdatnější jezdci poskakují, výskají nadšením a šišky jim střílí od plášťů. Sjezd do Rabštejna je okořeněn několika defekty, ale nálada týmu je stále bojovná. V Rabštejně je další občerstvovačka, lítaj kulajdy, boršč, gulášek, Garmin na sluníčku hlásí tetelivých 43 nad nulou a my se hrabem do kopce po asfaltu, abysme za chvili zase spadli ke Střele, probíjíme se kopřivama a pak stoupáme jako dým strašnym rozbitym úvozem až do civilizace s názvem Radotín. Jsme zpocený jak tuňáci ve vlastní šťávě. Pak je silniční vložka, objezd Vladaře a sjezdík, kde si konečně někdo roztomile ustlal v ostružinách, a nádhernou enduro vložkou, kde si jeden středečník vrazil klacek do helmy, dojíždíme do Žlutic. Ustájili jsme bajky v garáži u hospody, šéf podniku spatřil 13 pořádnejch chlapů, zavětřil, rozdal 13 jídelních lísků, rozpálil pánve... a smutně roznes 4 polívky a 3 saláty.

Další stoupáky do Verušic, Ratiboře a Polomu prověřily vůli i zbytky sil, ale od Údrče už je to skoro jenom po rovince !!! Před Bochovem se Burák rozhodnul zachránit domácí štěstí a frnknul, přišel tím o jedinečnej zážitek v podobě koupání v Tašovickym rybníku, paráda. Na závěr ráchání jsem všechny pobavil svým okounem mlíčňákem a už přejíždíme do srubu v Dlouhý Lomnici. V Kolový opouštíme červenou a po modrý přes Vítkovku sjíždíme do Varů, U Vlášků dáváme rozlučkový pivečka a trasou Pupkaní časovky se ploužim na náměstí v Hájku.

Krásné to bylo

P.S. Jediným negativem je útok vlka, po kterém chodím jak lehká děva po večírku s týmem ragbistů...

Dykot

Okoun mlíčňák
Dlouhá Lomnice

Nákupní horečka

18. července 2014 v 9:51 | Víťa V.
Pupkani, kdo chcete něco z Kupkolo.cz, pošlete to na e-mail pupkani@seznam.cz.

ViV.

(pozn.správce blogu: a na gadzi@post.cz mi můžete zopakovat, co, jakou velikost a kdo ještě chtěl z pupkních cajků od Kalase ;-) )

Bramborák

17. července 2014 v 0:29 | Gadži
15 Pupkanů. PIvo. Projížďka. Terén. Rovina. Kopec.Pivo. Bláto. Kopec. Trochu asfalt. Pivo. Zelňačka. Plněný bramborák. Bublanina. Jsem se tak přežral, že rozsáhlejší popis nedám dohromady.

Ještě plány: pátek 25.7. oslavička ve Stružné (narozeniny Mára, Olaf, Vítek, Víťa!?).
26.7. část těch, co přežijí oslavu, pojedou umřít na Tuataru.

Proběhlo hlasování: jestli to klapne, tak první středu v říjnu začne pupkaní florbal v tělocvičně AC Start- dvojhodina tam vyjde na 1000 Kč, takže jestli to bude každou středu,tak to máme 25000.- sezónu- holt nebude taková kalba po časovce U Rožců (no ale vlastně bude-9.11. mi bude fuj 40)
Takže, kdo si je jistej, že bude na flo chodit (nebo aspoň platit, jako loni Kulda) ať se mi hlásí, ať to můžem rozpočítat.
Nepravidelní hosté to budou mít za 100-200 Kč/2hod (podle toho, kolik nás zrovna bude a kolik bude chybět v kase).

Středa 16.7.2014

15. července 2014 v 8:56 | Gadži

Hoši, hoši, nikdo nebyl dostatečně pohotový, přihlásil se trasér Dykot: tedy zítra sraz před 17.30 U ROŽCŮ!

(tým B se po vyslechnutí itineráře trasy rozmyslí a když tak tam rovnou zůstane)

Sabáka zdrastvuj, zdrastvuj

10. července 2014 v 0:00 | Gadži
Sraz U Vlášků-8 Pupkanů, kteří zrovna neměli krámy....počasí nic moc, i když vlastně krásně hospodno-takže z toho byla nádherná skoro klasická Pupkaní jízda-první zastávka na pivko a hromadné močení po 1,5 km v "Garáži", pak směr festivalový ruch- hlavní pošta-Zahradní ulice-Vřídelní-Nová louka-pak přes most a za Puppem vzhůru do lázeňských lesů-hromadné močení za letňákem, pak chvíli furt do kopce až na vyhlídku Karla IV, sjezdík ke kapličce-tam si myslim ustlal Dykot i Lubo-až na ďuznu v kaťatech dobrý, výšlap na Dianu-něco tam montovali,tak ani pivo nebylo, sjezdík dolů k Myslivně-pak při zastavování i Víťa prubnul vozembouchem (ne)pevnost svých kalhot a bot, dojezd na Vers-tam pivka (tyve dražší než na Václaváku- velká Plzeň 55 Kč! za což se nám pak i obsluha skoro omlouvala), ale že jsme se před tím nachechtali Dykotovo hláškám na kolemjdoucí a korzující ruskojazyčné turisty, tak jsme to bez protestů zaplatili...Co bylo nejlepší-jednak, když přicházel asi 17letý tak 100 kilový mladík v XXL tričku s výraznou gynekomastií, zaleskli se krajskému mammologovi ze světových lázní oči a naplno zahlásil" ten má ale nádherný kozy" a pak když se blížil pán s takovým chundelatým zmačkaným psem, jehož rasu jsme tipovali na šarpeje nebo mastifa a někdo čau-čau, což Dykot sondoval směrem k tomu pánovi:" Sobáka zdrastvuj-zdrastvuj!? "...Pak se začlo šeřit..... 5/8 jelo do Evropáku, 3/8 k Rožcům...
Tam pivka, jídlo,hruštička a hurá k domovu. Víťa, jak chvátal domů za ženou (takže víme kdo za to může) si to ještě cestou okořenil ťafnutím o obrubník a krásným snake-bite defektem (asi taky aby zůstal zachován koncept jing-jang- v Evropáku se mu zdál bramborák málo bramborovej a moc kyselej -tak ho reklamoval a pak nemusel platit svou útratu,prý aby neměl zkažený večeř,říkal číšník. A za ušetřené peníze byly hrušky).

Zde pár fotek, včetně připomínky, jak má vypadat vyrýsovaný Pupkan.

OLAF PUPKAN IRONMAN

7. července 2014 v 22:59 | Gadži

Na chvíli jsem si odskočil k moři, chybí mi tu tím pádem report z oslavy Kuldovo narozek a předání daru, který vymyslel Olaf -startovné na 1/2 Ironmana na Kaprunu - z došlé tajné komunikace vybírám kometáře: "Tomu říkám dar- nedar. A kdyby mi někdo chtěl někdy dát podobný "dárek", tak ho upozorňuju, že ho zabiju....Gadži, ale určitě to bude pro Kuldu "KRÁSNÝ". "

Dále, kdo to ještě neslyšel, během mé nepřítomnosti ubyl jeden Pupkan a stal se z něj v Otrokovicíh Ironman (a bohatší o sud za čas 10:47).
Obrovská gratulace i za ty, co ještě negratulovali. FOTA v galerii ZDE (nebo jako video na youtube ZDE). A trochu se bojím, co teď bude dál. Viděl bych to tak na Dolomitenmanna, ale bez štafety, všechno Olaf sám Mrkající (pochybuju, že by třeba zmoudřel a posílil řady LAZY B týmu)

Dále jsem nestihl 25.6. výletu na Hauenštejn, jestli tedy proběhl...

A 2.7. bylo něco?

Teď ve středu 9.7. bude trasér Dykot ( a že byl v Dolomitech, pochybuju,že bude po asfaltu a rovině něco jiného než jen odjezd z hospody a příjezd k Rožcům, ajajaj)-sraz 17.30 U Vlášků.

P.s. Až když jsem tenhle text napsal a nyní se před spaním mrkl na Michalovo www.aces.hys, tak zjišťuji, že už asi všichni všechno vlastně ví, Olaf má dokonce 2 sudy a 1/2 Pupkanů,né-li více, se zbláznila a chce Ironmena dát taky....žádný Pupkani - opravdický MAMILOVÉ Mrkající
(opis z Wikipedie, otevřené encyklopedie: middle-aged man in lycra= Mamil nebo MAMIL je zkratka "muže středního věku v lycře". Pojem užívaný k popisu muže středního věku, který ve svém volném čase jezdí drahá závodní kola, na sobě přiléhavý cyklistick dres a cyklistické šortky. Neologismem "mamil" byla označena bytost při britském marketingovém výzkumu firmy Mintel v roce 2010. Nákup drahého silničního/horského kola byl popsán jako zdravější reakce na krizi středního věku, než kupovat drahé sportovní auto.)