Pupkan není z cukru

Červenec 2015

Krátký report o nočním osudu pupkana začátečníka Burína

31. července 2015 v 9:57 | Autor: S.E.B.
Burák se v rámci sebereflexe za pozdní příchod rozhodl pod vlivem ostatních k sebepotrestání. Po tom co přestál vyjížďku, opulentní žranici i panákovou smršt v režii oslavence Jardy, tak dokonce projel cestou do Varů i po několika srnčích a kančích cestičkách a vše zvládl. Doma hluboko po půlnoci v rámci meditace a rozboru vyjíždky ještě vyjídal pekáč plný šunkafleků a v tu chvíli přišla ta strašná vlna lítosti nad pozdními příchody a čekání kamarádů na jeho příchod, tak zabořil hlavu smutkem hlavu do pekáče a zlomil si nosní kůstky a udělal z deprese pořádný jójo na pravém oku. Tímto hrůzným činem nás ( mě ) přesvědčil, že je mu opravdu líto, že opakovaně vyrazil na vyjížďku pozdě a že to s polepšením myslí vážně. Že nedochvilnost byla pouze nerozvážností pupkana novice ( čekatele, začátečníka...) a na dalších pupkaních spanilých jízdách bude již řádně s prvním pivem včas na startu.
Přidávám všeříkající fotodokumentaci mutilace

Seb

Pozn. správce blogu: protože jsme rozumní lidé, tak na kole jezdíme samozřejmě zásadně střízlíví, maximálně po jednom pivu . Takže prosím budoucí komentátory a autory reportů, aby si příště nevymýšleli detaily typu :"Plzeň a Kozel tekly(i?) proudem, záhy je začaly prokládat hrušky, Jack D. i vaječňák" a "panáková smršť", mohlo by to někoho zmást a mohl by si o nás udělat špatný obrázekMrkající

Novicův nos

Pupkaní bajky v Jardovo Pupkaní

Pošmourná středa

30. července 2015 v 17:38 | Gadži
Shodli jsme se, že kdyby to včera nebyla pupkaní středa, tak by v takovém uchcaném počasí většina z nás rozhodně na kolo nevlezla, ale odměnou za náš zodpovědný přístup bylo, že než jsme u Rožců dopili startovní, přestalo pršet a i slunce se na chvíli ukázalo, tak nás trasér a oslavenec Jarda jen za symbolického odporu týmu B mohl vytáhnout na svou naplánovu projížďku zakončenou u něj doma na terase neskutečným obžerstvím.
Protože jsem v místopise slabý, řeknu to tak---chvílo to bylo po rovině přes louky --ideál nenatrénovaného týmu B, pak do brdku--jásal tým A, pak se přidali ostrovští a čekalo se na Buráka, pak zas brdek mírný, brdek velký, sjezdík, brdky do zatáček, ještě větší brdek, ještě mnohem prudší brdek do jestě menších zatáček (tady už převážně tlačím a chvílemi bajk i nesu, mám hlad, žízeň a propadám trudomyslnosti, nadávám v duchu trasérovi, pak nahlas sobě, že jsem zase naletěl týmu A), asfalt dolů-asfal nahoru- ha, tým B přichází o tým A a tím pak dle vyprávění i o nejlepší sjezd dne,dávám cigárko, tým A stále nikde, asfalt dolů, asfalat nahoru a jsme u Jardy a v dáli se objevuje nadmíru spokojený tým A a pak už nosí Jarda na stůl a i tým B je nadšený.

Burák se za nedochvilnost, zdržování a naše čekání po návratu domů sám exemplárně potrestal. A 8.8.2015 nám s kapelou ŠpuntQaně na návsi v Hájku zahraje, jestli tu repozici svého zlomeného nosu přežije.

Tým B za zdržování týmu A doufám bude konečně definitivně odsouzen/odměněn k projíždění si svých vlastních tras.

A varujeme další potencionální opozdilce- stále platí pravidlo o 100 kč do fondu za pozdní příchod, na telefony po 17.30 kde jsme a kam jedem nebo se blížíme, nebude brán zřetel! Zdržuje to víc než tým B Mrkající

Příště sraz opět U Rožců + směr Hauenštejn (tým B by mohl jet v sedle po asfaltu přes Květnovou a Maroltov a né přes Stráž,kde pak musí do kopce tlačit)

A málem bych zapomněl, že pár Pupkanů jde o víkendu zápolit:

Co se děje

24. července 2015 v 12:54 | Gadži
Zítra Tuatara- jede se někdo trápit? Já ne, jen se ptám, po kom pak chtít report.

Dotaz na Olafa: oslavu na návsi 8.8. plánuješ teda i s účastí manželek a ratolestí?

15.8.2015 je Kolopro život-Artamon

A 30.8.2015 by měl být v Sokolově desetiboj

3.9.2015 nějaký HC ve Slashi

A Burák plánuje na 14.11.2015 LÁZEŇSKÉHO BLOUDA, tak ať se to nekryje, by mohla být časovka o týden dřív: 7.11.2015

Florbal by měl být od října, stejně jako loni.

Má ještě někdo něco?

A trocha černého humoru:

TOUR DE HUBERTUS

23. července 2015 v 8:32 | Gadži

Krátký report, aby bylo co komentovat, je teď musím makat: Včerejší tropické projížďky s častým občerstvením (či občerstvení s prvky cyklistiky) se zúčastnilo krásných 14 nadšenců, některým se teda smutkem zalesky oči, že zrovna nebude Klínovec ani Hauenštejn,ale já byl nadšený. Trasa od Vlášků na Hubertus a pak co nejkratší cestou k Olafovi do bazénu a pak na náves v Hájku, kde jsme přečkali déšť a bouřku a k úplné radosti chyběla jen jedna pizza /naštěstí né ta moje-a Kulík nakonec dostal kousek o Máry a Štepána/. A Venca si nedal pokoj a chvílemi nás bavil svými lidovými moudry (třeba: "Nejde o peníze. Jde o to se levně nažrat") a někdy zarážel kontroverzními tématy, třeba když chválil v médiíich pomlouvaný separát alias strojně oddělené maso a snažil se nás přesvědčit o jeho pozitivních nutričních hodnotách. Mě přesvědčil, hned si jdu koupit nějaké párky, kde ho bude co nejvíc.

Jinak:

29.7. trasér Jarda - sraz 17.30 U Rožců!

5.8. trasér Olaf -sraz taky U Rožců-ale v 17.15 a cíl Haunštejn.

Olaf slaví narozky a Pupkani jsou zváni:Sobota 8.8. od 16.hod v Hájku na návsi

Teď středa

20. července 2015 v 16:28 | Gadži
O trasérství na tuto středu je velký zájem--hnedle dva výtečními mi dnes psali, jeden by chtěl na Klínovec, druhý od Rožců na Hauenštej, co by chtěl dělat tým B, jsem taky psal.
Nicméně připomínám, co se kdysi řeklo: start tradičně u Vlášků 17.30 a případné změny hlásit nejlépe týden do předu a nejdéle v neděli.....takže nic, teď 22.7. sraz standardně u Vlášků, o trasérství se poperem až na místě.

A na 29.7. to má zamluvený Jarda a to bude sraz 17.30 U Rožců!

Fotky

19. července 2015 v 23:25 | Gadži
Ou, zapomněl jsem vyrobit odkazy na fotky, které jste mi poslali...tak tady jsou:

A uvidíme se ve středu...tvořím tým B....viděl bych to tak koupit zas pár plechovek a najít si plácek ve stínu a trénovat"Trials Skills" viz odkaz na videjko

Události:

19. července 2015 v 1:36
9.7.2015 ...autor: Kulda

Back to roots

Nastala středa a jako každou letní středu se těším na bajka. z Pupkaní vyjíždím sám k Vláškům, protože jsou všichni na dovolený. Na startu jsem první a v půlce prvního startovního přijíždí Vítek. pak Mára, Ráďa a Venca. celkem slušná účast, a protože hlavní traséři, chrti, cvičky, sportovci a iromnani chybí, rozhodneme se pojmout středu jak to známe z Olafových a Martinových vyprávění. Takže při druhým startovním odhlasujeme trasu: přes Dianu do Evropáku. Proti je jen Ráďa, ale je v menšině. Venca prohlašuje, že příští rok zkusí ironmana a jestli se nepostaví na start, tak složí členství a vrátí Gadžimu dres :-) já bych navrhoval, aby dal suda a dres si nechal. V 18:30!! odjíždíme od Vlášků a kde se vezme, tu se vezme, do cesty se nám postaví loděnice, kde točí rusovlasá děva Chodovar a ohřívá klobásy. někteří se do ní hned zamilují, takže si musíme dát několik piv a Vítek rybí klobásu. tam nás taky dojíždí Venca, kterej se ještě na startu ztratil. prej jel pro tabák, ale tenhle krycí manévr neznáme, tak ho podezříváme z nevěry a musí nám platit další pivo jako držhubný :-D Mára navrhuje abysme příští vyjížďku jeli vlakem do Nejdku a sjezdem dolů do Varů. odjezd vlaku v 17:07, příjezd do Nejdku v 17:39, sraz u Loděnice v 16:30. na břehu řeky je krásně a rozhodujeme se pozměnit trasu. Nejdříve jsme chtěli přejet chebák a rovnou do Evropáku, ale pak jsme si řekli, že přecejen nějakej ten brdek bysme měli dát. takže jedem do Tuhnic, zajedeme do LL, vyjedeme brdek, krásnej sjezdík a po silnici do Evropáku. tady Ráďa ojednává aperitivy a digestivy a my piva a večeře. u piva jsme probrali spoustu důležitejch věcí, jako jestli má Venca jít dělat do německa a za kolik by Mára prodal svýho volwágna :-)). protože je debata plodná, můj plán vyjet za světla bere za svý a doma jsem někdy kolem jedenáctý. na tacháči 21,5 km a piv nepočítaně :-D krásný to bylo jako vždycky, za tejden zase!
Kulda

Pódium:Vítek

11.7.2015 Pupkan je třetí v kategorii v krátkym Hopman triatlonu 11.7. na Nechranické přehradě.

TREMALZO 2015

délka: 50 km
převýšení: 2200 m
účinkující: Jarda, Dykot

Po týdenním válení se u Lago di Garda, dětském výletu do Gardalandu (mimochodem kam se sere Ironman- zaplatit víc než 150 éček, stát hodinu frontu ve 40-ti stupních, pak se svézt na horský dráze, málem se poblejt a postavit se do další hodinový fronty, a takhle celej den... to vyžaduje celýho Pupkana!), a tunách těstovin a zmrzliny, jsme si s Jardou naplánovali na bajku legendární Tremalzo. Ale ne jako většina takzvaných "bajkerů", co se nechaj autem hodit do Vesia, na Lago di Ledro nebo dokonce až pod Tremalzo, ale hezky od hladiny Gardy z Limone zpátky do Limone.
Ráno vyrážíme před sedmou, kvůli vedru a kvůli nejistotě v kolik jsme vůbec schopný se vrátit. Záhy začínáme brutálně stoupat po silničce do Vesia, Jarda mi téměř okamžitě mizí vepředu a po zbytek výjezdu ho prakticky nevidim. Kus za Vesiem u kapličky S. Michele přechází silnice v typickou šotolinovou cestu. Je teplíčko, cikády řvou jako krávy a je to furt do kopce. Největší placku vzádu už tam dávno mám a chybí mi větší. Pak se jako zázrakem objevuje spektakulární vodopád a dovoluje nám si maličko orazit. Jedem dál, celou cestu sleduju výškoměr na Garminu a postupně pokořuju Dianu, Milešovku i Klínovec, a přesně na úrovni Sněžky, na dohled Passo Tremalzo je nádherná Alpská hospůdka před kterou dřepí Jarda s vychlazenym Paulanerem. Dáváme talíř s geniální slaninou, několika druhy domácího sýra a k tomu rafinovaně nakládaná cibule nasladko. To nás nakopne k finálnímu útoku na Tremalzo, projíždíme tunelem a okolo kýčovitých panoramat sjíždíme po plavající šotolině dolu. Konečně, aspoň ve sjezdu, Jardovi trochu ujíždim, vyrábíme tématická fota skoro v každý zatáčce a houpavě přes Passo Nota dojíždíme až k ceduli s šipkou Limone a lákavým nápisem MTB HARD !!! No tak se tam vrhám, dostávám se až do druhé zatáčky a prásk, rozbitý koleno a urvanej šaltr na přesmykač... Nakonec se po nekonečnym sjezdu a v ohni brzdových destiček dostáváme do Limone, navazujeme družbu s litoměřickýma bajkerama, stvrzujem to společně třema pivkama a sjíždíme do kempu. Bylo to hezké a intenzivní, okořeněné pupkaní krví, ale - jak jsme se s Jardou shodli - panoramata sice exkluzivní, ale bajkování u nás je lepší...

Dykot
(+fotky víc fotek zde)
STŘEDA 15.7.2015
Avízo: Kulda-Zdar Pupkaní!
Návrh na trasu na středu je vlakem do Nejdku a pak dolů sjezd lesem. Vlak z dolňáku v 17.09, sraz v 16:30 u loděnice abyste stihli dvě. Šiřte mezi ostatní Pupkany, pište připomínky.

"Pár foto z včerejší romatiky a tlačení kol z kopce. Bylo to moc povedený...." Matin K.

A report: Dykot

VLÁČKEM DO HOR ANEB VÍTKOVO POMSTA

Motto: cesta oddělila zrno od plev- ty co musejí nést od těch co můžou tlačit... (volně dle Olafa)

Poslední naše středeční akce s jízdnímy koly v sobě skrývala mnoho prvenství- konflikt s kojící matkou, jízdu vlakem, a tušim že několikahodinová ferata s věrným bicyklem po boku tady taky ještě nebyla.
V plánu byla jízda motoráčkem do Nejdku a pohodový sjezdík domu. Na startu v loděnici u Ohře se nás sjelo tušim 11 včetně Kuldovo bráchy Míry. U kvasnicového Chodovaru nás a hlavně okolo sedící ženy nejdřív vyděsil Olaf, když se zničehonic svlíknul donaha a narval se do o několik čísel menšího triatlonového dresu a vypadal jak bulharský vzpěrač Avsen Zlatev... Pak došlo na debatu kudy. Můj návrh na Nejdek, po zelený na Suchou a trejlíkem do Nový Role byl smeten ze stolu a jak hejno kavek nás ovládl Výrovský šampión Vítek. Dobře vám tak troubové, řikal jsem si v duchu
Pak jsme nakoupili 11 jízdenek a asi 20 vychlazenejch plechovek u Vietnamců, dotlačili stroje k vlaku, a začalo drama. Pološílená kojící žena, evidentně pod vlivem hormonů, společně se svojí (zřejmě již nekojící) matkou začaly řvát že to snad neni možný, a že jim kolama zašpiníme kočárek, Mára začal ohlazovat hrany rodícího se konflitku přísným pohledem a doporučením "uklidněte se prosim vás!" Už to vypadalo bledě, několik dětí začalo vřískat, celý vagón natahoval krky a toužil po krvi, když situaci zázračně zachránila paní průvodčí, která s úsměvem požádala dámy s dětmi jestli by si mohly přesednout z prostoru vyhrazeného pro jízdní kola dále do vagónu. Když jsme na plošinku pro 4 kola jakž takž narvali 11 kol, u dveří se objevila skupinka seniorů a dalších asi 5 kol. I to paní v modrém ustála bez ztráty kytičky. Vůbec musím říct že osádka žlutozeleného šikanzenu se k nám po celou dobu jízdy chovala velmi přátelsky, skoro jako kdyby to nebyli ajznboňáci. Pan průvodčí s námi dokonce žertoval na téma ruční brzda, chybělo jenom kamarádské štípnutí do nosu kleštěma... No, pak se situace zklidnila a začaly cvakat uzávěry plechovek, nálada stoupala a všichni jsme vzpomínali na školní výlety vlakem, a jaký rošťárny jsme dělali ve tmě tunelu...
Po našem znamení jsme zastavili na zastávce na znamení "SEJFY". Po kolektivní hromadné močbě jsme vyrazili do kopce na rozcestí pod Perninským vrchem, kde jsme nabrali Filipa s Víťou kteří si to nahoru dali kolmo.
Vítkovo "borci, je to trochu techničnější sjezd, je to mokrý, tak dávejte bacha" znělo, no přesně tak výhružně jak znělo, načež jsme se vrhli doprava kančí stezkou mezi borůvčím, kamenama a mokrejma kořenama. Další asi hodinu nebo dvě bych charakterizoval jako jištěnou cestu typu Via Ferrata/Klettersteig obtížnosti B, místy s prvky C s lávkovými přechody přes vodopád, ale bez jištění, a to vše samozřejmě s bajkem v podpaží. Když už hrozilo že budu moct tak 3 metry popojet, vynořil se skokanský můstek nebo nějaký v louži ležící Pupkan který upadl přede mnou. Pak to bylo chvilku moc hezký a vyjeli jsme u Krásné vyhlídky nad Nejdkem, kde se posledním hřebíčkem do Vítkovo pomyslné trasérské rakve stal nápis na dveřích hospody: Ve středu zavřeno!
Po naléhání zbídačelého družstva a nakonec i Výra Vítka jsem souhlasil s tím, že se ujmu poklidného dojezdu domů, rozloučili jsme se s Kuldou který se slovy "můžu se na to vysrat" zvolil návrat k Rožcům po silničce a valili jsme dál po žlutý okolo LDN a doleva brdkem na rozcestí Vysoká Štola a krásně houpavě lesem v zapadajícím sluníčku přes Lužec, Jezero, Odeř a Ruprechtov na Velas. Zakotvili jsme U Páji, kam dorazilo ještě několik středečníků na odrážedlech (btw. mě napadlo, že když Kosák ujede na tom šestadvácovým odrážedle 6 tisíc kiláků, tak je to asi tak jako ujet cca 4 tisíce na opravdovym kole...). Dali jsme několik zkvašených ježků, klobásy, utopence, chleby se škvarkama a cibulkou, oříšky a někdo i 2 nanuky značky Pegas. Krásný!

Chápavému čtenáři je jasné, že sjezd byl super, za sucha by byl super super (líp by se to neslo) a kdybysme uměli trochu jezdit na kole z kopce tak by to mohlo být úúúplně super super super. Myslím, že za rok nebo dva to s Vítkem jako trasérem možná zase zkusíme. Hahaha

Dykot

17.7.2015: Vítek žehlí:

Dopis z AC START"potvrzujeme Vám rezervaci tělocvičny - každou středu od 18:00 do 19:30 hodin."