Pupkan není z cukru

Duben 2016

4.bajk

28. dubna 2016 v 8:33 | Gadži
Dle obsluhy tým A přilej včas,"bylo jich asi 7 , byli děsně rychlí, dali jen jedno, zaplatili a hned zas jeli". Celý tým B (já) to ani na 17.30 nestihl a dlužím kilo. Ale v 17.41 už jsem měl U Vlášků natočené pivo a zapálenou Luckynu.V 18.hod. mě jen zkontrolal Víťa, jestli jsem opravdu vyrazil ve větru a mrholení pokořit kořenovku. Vlastním tempem s kopáním se do břicha se to opravdu zadařilo, i slunce na chvíli vysvitlo. Objel jsem si po trase kiváče Velas, jestli tam někde nenarazím na tým A...Ne. Smskama jsem až pozdě zjstil, že sedí nad míru spokojený v Dubině....a že nemám další zprávy, možá tam sedí do dnes!? Mrkající

G.

22. dubna 2016 v 9:23 | AUTOR: DYKOT
Účastníků- nevim, docela dost

Najeto 35 km, nastoupáno 450 m

Počátek tripu nestíhám kvůli pracovnímu vytížení a přicházím tak o explozivní defekt Olafova zadního kola na Hájecké návsi (to nechápu, tak hezky jsemu pomáhal tu duši minule vyměnit...) a nerozhodnou roztrhanou smečku Pupkaních bicyklistů dostihuju na žlutý u kořenovky. Pak mastíme přes koleje a silnici, lesem doleva a sjezdíkem do Malediv, před odbočkou k lomu se část sportovců zakoukala do traktoru a přejela brdek na okraji lomu a výjezd proti proudu bahen, ale v lese před Mezirolím dochází opět ke krásnému Reunionu. Jen dočasně. V Mezirolí na návsi se začínají projevovat naše individuality, každý má svůj názor na další postup - a tak jako každá demogracie je to tak správné - chvilku to sice zavání anarchií, ale nakonec krystalizují dva zásadní proudy, řekl bych něco jako Staropupkani a Mladopupkani. Jedni jedou prubnout Mezirolskou hospodu Hubertus s příšernym jelenem na fasádě- jejich další trasu bych prosil nastínit v komentáři... Druzí, včetně mě, sjíždějí terénním sjezdem do Nové Role, před Rolavou doprava krpálem k lesní školce a pak nádhernym daunhilem po zelený zpět do Nové Role a pěšinou podél vody k hospodě na začátku cyklostezky. Výborná plznička a s Burákem si dáváme i rumový bonbón... Pak již ve frišném podnebí po cyklostezce valíme až do Novissima, kde Mladopupkani už asi tak hodinu dřepí . Osvěženi (já Burgerem, tatarákem, pivečkem) se odhodlaně vrháme do mrazivé tmy a za stroboskopických diskotékových záblesků našich blinkaček se suneme domů.

2. BAJK - VOJKOVICKÉ RONDO , RAILWAYMANI A DEN TRIFIDŮ

18. dubna 2016 v 12:48 | AUTOR: DYKOT
Účastníků hafo, asi 18

najeto 25 km, nastoupáno 450 m

Všem se omlouvám, sypu si tříděný odpad na hlavu. Důvody které mi neumožnily napsat report v aktuálnějším datu než je 5 dní po.., jsou tak mrzké, že je ani nebudu rozebírat a fšem platim pivo.
Takže na srazu U Rožců narváno, mě osobně potěšila kompletní Hájecká skvadra. Po srdečném přivítání s Dášenkou a Vašíkem a startovních pivech směr Královská se sjezdem k rybníčku a pak již otěže pevně přebírá trasér Jarda a neohroženě jako alfa samec vede své stádečko rypoušů sloních po stezkách, o kterých se nezdá divokým kňourům ani v nejdivočejších snech. Prostě nádherné pěšinky někudy, někudy, pak někudy, výhled na Radošov u kříže, pak někudy, kousíček silnice a zase hurá do bahna, jehličí a rašících kapradin. Pak si půjčuju od Olafa jeho půjčený Giant 27,5 pevňáka a po stometrovym sjezdíčku neomylně píchám zadní gumu. Po krátké opravě při které asistuju stylem "máte štěstí že jdu zrovna kolem" (viz foto), následuje hromadný přelez plotu, krátká železniční vložka a podél vody do Vojkovic. Kotvíme v hospodě, která se předloni stala příčinou nekončící Ironmanové horečky mezi Pupkaními členy, takže jsem zvědav jakou hovadinou to skončí tentokrát. Nálada v mužstvu je výborná, vousatý pán za pípou se chmuří nad desítkami roztočených piv a venku se stahují mračna. Se SEBem zjišťujeme, že Evropská Unie právě dorazila do Vojkovic a ve zdejší zaflusané a zahulené knajpě se nesmí kouřit, protože to prý je škodlivé pro sedící a pochlastávající štamgasty...Kocháme se slejvákem s pivečkem v ruce a pronášíme moudra. Pak někdo zjistí, že za chvíli jede vlak a trio Ironmen Olaf, Ironman Kulda nastávající Ironman Jéňa P. zbaběle nasedá do RegioSharku a odjíždí k Rožcům. Navrhuju těmto srdcařům, kteří nejsou z cukru odejmout titul Ironman a překřtít je na Railwaymany, což bych v tomto případě přeložil ne jako železničář, ale Železniční Muž!
Většinu týmu naštěstí přívalový déšť nerozhodil, a tak občerstveni vyrážíme do krpálu cyklostezkou na Ostrov, pod špitálem Jarda opouští pěšinu a vjíždíme do přízračné nivní krajiny plné pokroucených vrb mlátiček, sasanek, rosnatek, trifidů... vše individuálně dle hladiny alkoholu v krvi. Pak již prakticky za tmy okolo rybníků do Ostrova a po silničce k Rožcům, kde je skupinka Železničních Mužů již po jídle a zahanbeně se krčí za pulitry.
Nakrmeni a napojeni se rozjíždíme do tepel svých domovů a s očima plnýma hvězd popisujeme dnešní dobrodružství dychtivým manželkám a partnerkám.

P.S. Termín Pivního Triatlonu Kolovák se přesouvá v důsledku živelných pohrom typu Ironman Otrokovice a svatba Sobotových na neděli 12.6.16 v 11 hodin

2.cyklostředa

14. dubna 2016 v 19:38 | Gadži
Remcám, remcám, teda chci říct: čekám, čekám nedočkavě na report...(včera, když v podvečer duly větry, lítaly blesky a duněly hromy, mi doma u telky hrozně pískalo v uších a škytal jsemMrkající Výmluv pro neúčast jsem si připravil několik: jednak jsem starý, nemám žádnou fyzičku a do kopce bych chtěl šlapat až tak za měsíc, mám pupek, padaj mi vlasy a budu mít vyndavací zuby(v úterý jsem k přišel o jeden přebytečný) navíc jsem hlídal děti, že se mi Naďa ve středu vrací z práce později a na pátou s týmem A to stíhat nebudu (příští týden mám motoakci, ale pak si sám či s týmem B dám odjezd od Vlášků 17.30).
Projížďka mohla být zajímavá, podle střípků, které mi zatím přišli do mailu:
"Včera to, hošani, bylo magický. Vlak nám ve Vojkovicích ujel před nosem, všechno bylo mokrý, ale nakonec to u Rožců zachránilo pivíčko spolu s hlenama a řízečkem a salátkem…" J.V.
"Že prej někdo píchá na kole častěji než doma :) " P.S.

G.

NEDĚLNÍ BAJK - SMOLNÉ PECE

10. dubna 2016 v 19:15 | AUTOR: DYKOT
Složení: Jarda, Mára, Dykot

40 km, nastoupáno 800 m

Na startu v Hájku v 9 ráno byla zima asi 3 cm a přijel nás psychicky podpořit Capouš na silničce. Pak jsme skoukli Olafovo díru na zahradě - má jí hezkou- a vyrazili jsme přes horní louky na žlutou směrem na Velas, před kořenovkou doleva přes koleje a motanicí k psímu cvičáku v Malenivách. Po kraji lomu proti směru trati včerejších Bahen do Mezirolí, teplota lehce stoupá, postupně odkládáme svršky, objevujem krásný sjezdík podél cyklostezky do Nové Role a pokračujem podél Rolavy nádhernym kořenovým trejlíkem, který bohužel končí u niťárny za N.Rolí a přes řeku vede už jenom torzo mostu ze kterého zbyly dvě orezlý traverzy... Takže pohádky je konec, chvilka tlačení a najíždíme na zelenou, do Smolnejch Pecí, po silničce do Fojtova, šotolinkou Nový Fojtov a potom po trase starýho Artíka přes potok a traversem směrem na Lužec a... neděle se na chvíli kazí. Původně krásná lesní pěšina je po zásahu škůdců (rozumněj šílených lesáků v lakatoši) totálně fprdeli, půlmetrová koryta po pneumatikách se plní vodou, všude klacky a bordel. No vzpomněl jsem si na diskuzi o tom jak bajkeři působí erozi lesních stezek a jestli jim náhodou nezakázat vjezd do lesa...
Lužec, jezírko, pak traversová šotolina, foto u pamětní desky na počest zemřelého sudetského fořta, pak narážíme na zelenou a orgastickym sjezdem na Rafandu do Hroznětína. Pivečko, Frankfurtská polívčička, Jarda jede okolo židovskýho hřbitova pod lesem domu a my s Márou se již rozvážnym tempem ploužíme přes Velas domu.
Bylo to kupodivu zase krásný!

FOTKY

Pokladník hlásí

10. dubna 2016 v 13:59 | Gadži
Flo sezóna 2015/16:
16 předplatitelů: vybráno od 22400, hala(včetně čipu ztraceného a nového) vyšla na 19725.-, pak tu mám 800 Kč za pozdní příchody a od Kuldy...takže summa summarum nám v kase zůstalo krásných 3475.-

Halu na středy od 5.10.2016 jsem zamluvil opět od 18.hod do 19.30
Pozn. už brzo tam bude otevřena hospoda.

1.cyklostředa

7. dubna 2016 v 10:09 | Gadži
A důležitá informace: za týden trasér Jarda a sraz v 17. hodin ale U Rožců (cíl tamtéž nebo U Václava-to nechá na nás . Slibuje, že to nic dlouhého nebude - Rožci - lesem Velichov - zábavně do Vojkovic - nahoru K Ostrovu - spoustu jsme prý ještě nejeli

Pozn. správce blogu- na celý report se nezmůžu, to nechám někomu jinému, já moc často do kopce tlačil,ale dovolím si jen pár postřehů-- v 17.hodin se nás sešlo rovných 14 + Burák se přidal někde pod Rusalkou....
Olaf, když platil a pak jsme ho obtěžkali dvacetikorunami, mě přivedl na myšlenku---čeká nás 25 krásných alkocyklostřed--- je nás kolem dvaceti, tak co když by, místo vybírání nějakého členského příspěvku, o kterém jsme rovněž mluvili, postupně každý z nás U Vlášků 1x zaplatil za všechny!? Vidím to jako motivaci- když je hnusně, kdo ten den přijede, má šanci, že bude muset platit za méně účastníků, naopak v exponovaných letních dnech, kdy se navíc objevují i nějací občasnící, by to placení rozhodně vyšlo na ně !?
Pak 18.6. se nám žení Martin S. a je zároveň Moraviaman, takže by to bylo o dalšího Pupkana na startu pivního biketriatlonu méňe, tak jestli to znovu nepřehodnotit a nepřesunout třeba o týden dřív!?

retro

5. dubna 2016 v 14:06 | Gadži
Nic to nemění na tom, že se mi zítra a asi příštího půl roku každou středu nebude chtít...ale teď to vypadá to, že zítra aspoň na rozdíl od loňské první aprílové vyjíždky-viz foto- nebudem pokryti tou bílou mrdkou Mrkající

NEDĚLNÍ BAJK - STOUPÁK DO DUBINY

4. dubna 2016 v 21:49 | Autor: Dykot
Složení: Jarda, Olaf, Dykot, půlku Kulík

51 km, nastoupáno mezi 940 - 1100 m (co Garmin, to názor...)

Počasí exkluzivní, ve dvě po obědě vyrážíme s Jardou a Olafem z Hájku, v Boru nabíráme Kulíka a přes louky nad Borem sjíždíme do Dalovic, přes most a výjezdem skrz Drahovice až ke hřbitovu, traversem na červenou, v hustym mlází brnkám řidítkem do stromu a držkou objímám smrček. Vyjíždíme na Hůrkách, funíme do krpálu k hvězdárně a terénem na Vítkovku, tam nás opouští Kulík a my pokračujem po modrý na Kolovou, pak chvilku kufrujem a já v polovině výletu zjišťuju že jsem si doma zapomněl batoh- nevim proč jsem si v tu chvíli vzpomněl na ftip jak řiká doktor pacientovi: máte rakovinu a Alzheimera, chlap se na chvilku zamyslí a povídá: no hlavně že nemám rakovinu... No hlavně aby se nezhoršilo počasí nebo abych si nevrazil trn do duše, ale aspoň ve stoupání moje stokilový tělo nebrzdí kilovej batůžek. Dojíždíme na Pilu, přes Telenec po žlutý, konečně "trochu" bahínka, odbočka vlevo, nádherná pasáž jak na skotských blatech a vřesovištích, křížíme silničku a projíždíme Andělku. Olaf začíná fňukat že ho bolí záda a kdy už tam budem, Uchlácholim ho tim že teď už jenom sjedem do Dubiny. Sjíždíme loukou doprava k rybníku, brodíme potok a nechutnym táhlym stoupákem se blížíme k Činovu. Olaf nadává a nechápe jak mužem jet z Andělky do Dubiny do kopce. Pak se kocháme pohledem na obří následek našeho obecného blahobytu v podobě hory sraček a odpadků s názvem skládka Činov ve kterym se přehrabují hejna krkavcovitých ptáků a bizarnost scény násobí majestátní silueta zříceniny Andělky na obzoru. A potom konečně pokračujem nádhernym několikakilometrovym sjezdíkem do Dubiny, ukradenym z tukaního blogu
U Petra zavříno, ale Dubinská hospa u řeky nám nabízí na terásce pivečko, gulášovku a Kolaloku (na točenou Kofolu si musíme počkat až se oteplí voda v Ohři a naláká vodáky). Pak přes most v Šemnici a podél vody a výjezdem přes Bor domu.
Hezké!

a mapka

POSLEDNÍ V SEZÓNĚ...

3. dubna 2016 v 22:47 | Autor: Dykot
Černí: Jarda, Michal, Dykot
Bílí: Olaf, Martin S., Filip
Rozhodčí: Gadži (čtvrt hodiny...)

Skóre: 31 : 24 pro černé

Poslední bonusové exhibiční flóčko v krásném jarním odpoledni nahnalo do tmavé zaprášené tělocvičny pouhých 6 oddaných milovníků ďouratého balónku a Gadžiho s dětičkama, který provedl skupinové foto a slavnostní vhazování, čtvrt hoďky nám to pískal a zdekoval se.
Rozhození hokejek náhodné, 3 na 3 na malý branky, 1:45 minut čistýho času bez střídání... Maso! Plný žaludky po sobotním obědě nám sice svazovali ruce, nohy i ostatní údy, ale zase bylo spoustu prostoru pro kombinaci, utkání postupně nabíralo šťávu a prázdné ochozy byly u vytržení. Olaf byl obětavost sama- jeho krvavé koleno zanechávalo na tatami dlouhé šmouhy, Filip byl naprosto fšude a Martin dal spoustu gólů nečekaným dloubákem. Ale nestačilo to. Černí lépe kombinovali a spoustu fíků po krásném ťukeci na jeden dotek dávalo vzpomenout na legendární sbornou v časech největší slávy. Ke konci jsme všichni tahali nohy za sebou a byli zralí na gauč, nicméně odpoledne pokračovalo promítáním fotek z Nového Zélandu, žranicí a chlastačkou v klubovně U Sobotů- ale to už je jiná pohádka.
Florbalovu sezónu jsme zakončili skutečně důstojně a varovný prst (myslím že je to prostředníček) směřujeme všem "takyflorbalistům", kteří dali přednost čemukoliv jinému.........