Pupkan není z cukru

Červen 2016

"Z redakční pošty"

30. června 2016 v 15:34 | G.
Zdar G.

Nevím, kdo podá report. Každopádně Víťovo držka na rovině a do jedné z mála louží po cestě byla tak fotogenická, že Ti ji musim poslat. Potom cachtání v řece, kdy se Vítek zcela nekamarádsky vrhl do vln řeky a široko daleko nebyla žádná hospoda.

Čau SEB

Náročný víkend s týmem A

27. června 2016 v 13:23 | Gadži
Víkend 25-26.6. měl být zasvěcen Olafovo daru, na který jsme se kdysi složili- tedy mělo být enduro/XC skotačení Pupkanů v bikeparku Kyčerka kousek za Vsetínem a tréninku zatáček, sjezdů, výjezdů, přejezdu kořenů, kamenů, klopenek, boulí, úzkých pěšinek, nácviku bunny hopu a základům skákání....4-5 členná výprava měla vyrážet v pátek po práci, což vycházelo tak nejdřív kolem páté a závánělo několikahodinovým pařením se a loudáním po D1 a příjezdem kolem půlnoci do cíle + v neděli zpět némlich to samé, navíc po dvoudenní dřině na kole...tak slovo dalo slovo a řekli jsme, že než být zpruzený a unavený z cesty a ještě se někde zrakvit, obětujeme zaplacenou zálohu a uděláme si to hezký někde jinde ( a aby to Olafovi nebylo líto( a když se béká, aby nám furt nemlátil do stolu), zakoupili jsme mu bonga--to jste neviděli tu radost-vydržel bubnovat v kuse od 17 hod asi do jedné v noci) a vybrali jsem kopec zde nejvyšší a nám nejbližčí s novým singltrekem, na kterém řada z nás ještě nebyla a přítomnost lanovky dodávala odvahu i těm méně zdatným. Jarda poskytl azyl v podobě chaty v Suché nad Jáchymovem a s ohledem na omezenou kapacitu byl počet účastníků limitován na 7.
Já s Dykotem jsme na chatu dorazili autama, Vítek, Jarda, Zbyňek (zvaný podle slavné beatlesácké písně "Itsbina" či "Izbina"), Olaf a Filip měli sraz ve Žďáru a do kurvaprudkýho a dlouhýho krpálu razili na kolech. A že v sobotu bylo vydatné vedro, když dorazili na Suchou, měli jazyky na vestě jak účetní Fantozzi a byli vysušení jak tresky a už 5 km před cílem telefonovali, ať honem narazíme sud a tak se stalo. Olaf, když při příjedu zjistil, že máme jen sud patnáctku(a po 3 pivech měl furt žízeň), málem se rozbrečel, obvinil Dykota ze zkaženého víkendu a dobrou hodinu se s ním nebavil Smějící se ....A že vedro gradovalo a žízní jsme byli rázem nakažení všichi, i ti co ještě nešlápli do pedálů, start se chvíli okládal na neuročito, pak, když piva kvapem ubývalo a ještě ani nebylo poledne, se řeklo, že se nejdříve dopije sud a pak pojedem....pak to někdo vymyslel--nejdříve dopijem sud, ale pojedeme, až někdo přiveze další. A už telefonujeme Víťovi, ten i když má mnoho povinností, nenechává svou druhou rodinu ve štychu a sedá v Ostorvě do auta, v Makru bere třicítku Plzně a hle už ho tu máme, tak si připíjíme a vypadá to, že i brzo vyrazíme, žízeň uhašena, víkend zachráněn,ale máme hlad a na grilování je ještě brzo ....popoháněni blížícími se mraky opravdu vyrážíme ...do kopce...ajajaj..nedával jsem pozor při hlášení --- uniklo mi, že se na Klínovec nepojde lanovkou,ale nejdřív se tam vyšlape, pak se to sjede po singltreku a teprve pak, kdo bude chtít pojede nahoru lanovkou...Tak jsme se tam někdo s úsměvem, někdo v křeči vydrápali ....dáváme pivo, topinky, halušky se zelím....a když platíme, začíná pršet... pak zase po cigárku přestává, tak vyrážíme na singltrek...chvílemi je to příjemné jak na Smrku, je tam i pár boulí, na kterých se dá poskočit, ale je tam i pár zrádných míst,mě zaujala oblíbená finta stavitele- do vrcholu utahující se zatáčky místo vytovření klopenky dát pár velkých šutrů...ale jinak supr a hlavně --skoro furt z kopce dolů, šlápnout jsem musel fakt málokrát....Další zrada přišla v dolní části trati-zahřmělo citelně se ochladilo a začalo ale opravdu pekelně lejt, tak, že po 10 vteřinách to člověk ani nemusel řešit, mokrej jsem byl úplně všude a hodily by se plavecké brýle, dioptrie byly k ničemu. V tu chvíli se mi singltrek zdál nekonečný, alkohol ze mě rázem vyprachl a měl jsem sevřenu prdel, abych se nerozbil jak při návratu pod Goethovkou z Kolováku,kdy ještě furt nemůžu šlapat na patu...ale dobře to dopadlo, náhle se les rozestoupil a byla tu lanovka,ale zároveň další zrada-pro hromy a blesky lanovku vyplnuli a obsluha byla neoblomná. Tak když se v jednu chvíli hromy a blesky i déšť zmírnily, sedáme do sedel a jedeme (já teda spíše tlačím) zdárně směr chata a večerní grilovačka, sud, Zacapa, klobásy, bubenická show, táborák....Krásné to bylo. Pár fotek dodám.

FOTBALOVÁ ČTYŘICÍTKA

23. června 2016 v 23:22 | Autor: Mára
Rád bych Vás tímto oficiálně pozval na oslavu mých kulatin… a to 27.8.2016 na dalovické fotbalové hřiště. Zůstaneme u kulatého a uspořádáme tak malé fotbalové utkání různých skupinek ( rodiče versus děti, holky x kluci, Pupkani x čekatelé….). Výkop plánujeme na 16,00hod.

Iontový nápoj a catering zajištěn. Roztleskávačky vítány.

Prosím o předběžné potvrzení účasti.

Za organizační tým - trenér José Mário dos Santos Félix Mourinho

12.bajk ...od chaloupky k chaloupce,

23. června 2016 v 0:14 | Gadži
Smějící se Oooops, Kulda mi to poslal už o víkendu, ale nějak jsem to sem zapoměl dát -tak nyní FOTKY Z IM ZDE.

A dnešní cyklo středa...no sešlo se nás U Vlášků 14, byl vlahý podvečer, nikomu se nikam moc nechtělo a už vůbec nikdo nechtěl být trasér. Padaly tedy různé návrhy, kam by se mohlo vyrazit, některé odvážné (Královská, Klínovec), některé zbabělé( na Hubertus a tam uvidíme nebo Velas co nejkratší cestou k Páje).... a ty sice na oko nevyhrály, ale nakonec u nich zůstalo... Vyjíždíme...týmy A i B se vzácně shodli a po krátkém odloučení usedly na pvním pivním(či gulášovém) check pointu po 3 km na Hubertusu...tam se nám zastesklo po krutotrasérovi a tak jsme se ho vydali navštívit plus, že řada z nás ještě nebyla v Hájku v hospodě u Friškáka a že tam maj klobásy.....Tak jedeme ...přes Bor (au, těsně před tím ve sjezdíku schytávám žihadlo,že mi vlítla asi vosa do helmy....si vzpomínám, že loni jsem měl podobnou příhodu cestou z Abergu a taky , jak jsme si tu helmu u Vondráčka dva roky před tím kupoval, že jsem chtěl hlavně nějakou se síťkou proti hmyzu...ale ten prodavač mi to vymluvil, že to je k ničemu a prodal mi mou současnou za 2700 CZK (a Sršáň ji má z Aliexpresu za 20 USD) )¨. V Boru kontrolujeme Kulíkovo bar--ó nápoje jsou řádně vychlazené,pochvala a razime za Dykotem... ten nás sice nečekal, ale něco k vypití a snězení pro nás též našel...nabiti novou energii jedem do Hájecké hospody na slíbené klobásy,. Snězeno bleskově, po pivu a hlenu mi neháještí radši s úderem 22.hod prcháme k domovům...a těšíme se na příští týden----trasér Kulda....POZOR...sraz bude u něj kolem 17.hod...odjzed 17.30 na Horní hrad.....

Moraviaman 2016 - výheň

20. června 2016 v 9:47 | Autor:Kulda
Letošního dlouhého triatlonu na ironmanské trati jsme dojeli do Otrokovic za Pupkany dobýt já a Jéňa. Páteční cesta na Moravu katastrofa, ubytování, prezentace, rozprava a nacházíme hospodu, kde sice nevaří po desátý , ale maj dobrou plzeň na zítřejší oslavu.
V šest ráno vyrážíme umístit materiál do depa a připravit se na jednotlivý disciplíny. V depu sledujeme borce, kterak popíjejí přesně odměřené množství jonťáků a ukusují přesné kousky energetických tyčinek a to všechno sledují na hodinkách, aby to bylo v přesně stanovený čas. My jsme si sice startovní přivezli, ale nebylo kde vychladit a takhle brzy ráno byly na Štěrkáči včechny hospody zavřený, tak jsme se spokojili taky s jonťákem. Smějící seV sedm start plavání, vrháme se do vln koupáku a i když plavu jako štika ze všech sil, lezu z vody někde na konci pelotonuSmějící se několikrát mě převálcují borci z prvních pozic, ale to mě nemůže rozházet. Jéňa už je chvíli na kole, tak skáču na svýho oře a vyrážím na stíhací jízdu, abychom šli maraton spolu. Za tři kola se mi to povede, čtvrtý dojíždíme spolu a je tu depo před maratonem. Kolo se jelo docela dobře, osmkrát kaplička zpestří jinak rovinatou trať. Vybíháme na maraton a teprve pocítíme horko, který se udělalo hned po ránu. Na kole to vcelku šlo, přes vítr to tolik nepralo. Na čtyřech okruzích trati není kam se schovat, jen pár úseků kde jsou stromy, takže trpíme. Mě to zničilo tak, že jsem v posledním kole poslal Jéňu do cíle a sám se tam doplazil. V cíli unavený, ale spokojený a rádi, že už to máme za sebou.
Jdeme se zchladit do Štěrkáče, oblečeme, vyzvedneme materiál z depa a konečně PIVO!! Dáváme jedno v prostorách cíle, ale je to kozel a ten nás vůbec neuspokojí. Počkáme na posledního borce do cíle, ohňostroj krásnej a razíme na plzeň.Smějící se Dáváme jen dvě zasloužený a přemáhá nás únava, tak vyrážíme do postele. Musím poděkovat běhnám, který vytvářely skvělou podporu fanděním a kdyby se soutěžilo o nejhlasitější fanoušky, určitě by vyhrálySmějící se A taky Acesákům, se kterýma jsme se vzájemně podporovali na trati.
Závěrem musím říct, že to bylo zase krásný, i když jsme si posledních pět hodin závodu mysleli něco úplně jinýho, a byla by škoda porušit tradici a příští rok se nezúčastnit! Za dva měsíce jede naše výprava pokořit opravdovýho IM do Dánska, takže přátele zase v srpnu.

Kulda

Bleskové info

19. června 2016 v 0:04 | Gadži
Pokud jste na obřadu v Rabštejně nebyli, tak Martin s Lenkou si řekli své ANO!
(a párty ve Stráni se velmi vydařila)

A pokud jste ani v Otrokovicích nebyli, vězte, že i naši ironmani se činili:
Jéňa to má za 13:34 a Kulda za 13:41!

Všem výše jmenovaným gratulujeme!

Tu středu byl Dykot divně tichý...

16. června 2016 v 0:09 | Autor: Gadži
zádumčivý a uzavřený do sebe....takový bývá každou středu, když vyráží v dešti na kolo...A nyní stál Dykot v pedálech, divně se kýval, zdálo se mi, že se dokonce i usmívá...byl jsem ohromen...Pojďte,pojeďte, bude nám dobře....
No takhle nějak to zhruba bylo na letošní 11. bajkové středě kolem 17.45 před Martinovo ordinací krátce po dešti a malém občerstvení...asi 12členný tým A vyrážel směr Horní Slavkov, aby urazil asi 60 km štreku, náš čtyřčlenný tým B se správně nenechal uchlácholit a jel hned po své ose hezky podél řeky až ke Gardnerovi do Lokte a pak zpět až do Evropáku...a tam už čekal Víťa a než se tam se zpožděním nahrnul roztrhaný tým A, stihli jsme dát pizzu a česnečku a nějaké to pivo. A pak nás Martin pohostil řízečky a pitivem a bylo to fakt krásný i když byla brzo zima.

(videjko, kdo neví, co měl být ten začátek: https://www.youtube.com/watch?v=VZseQG6rpos

A abych nezapoměl:
1.) Olafovo sázka: protože se to jmenuje ironman a ne carbonman, když ho dá na Kuldovo silničním železňáku, Dykot a Jarda daj ironmana v Klagenfurtu.
2.) Mára bude slavit narozky a tím to nás zve:poslední víkend v srpnu t.j. 27.8.2016 kolem 16.hod do Dalovic na fotbalové hřiště,kde si můžem čutnout, něco popít, zakousnout a zabékat si Stádo koní, Náhradní kámen apod.
(kdo ten jede ten den Spokemaraton, mohl by to i tak stihnout)

A hromadné foto ze startu:

KOLOVÁK 2016 - OFFICIAL RESULTS

8. DYKOT 1:21:22
9. MARTIN S. 1:22:08
10. ŠTĚPÁN 1:26:58
11. LUBO 1:28:00 (defekt)
12. HONZA P. 1:58:12
13. SRŠÁŇ 1:58:15
14. KULDA 1:58:19
15. GADŽI 1:58:21
VÍTEK DSQ (defekt+následně nedodržení trati)

SAMIČKY:

1. RENČA 1:18:45
2-3. GABČA 1:27:00
2-3. LUCKA 1:27:00

Gabča nakonec dekorována jako druhá, protože byla víc odřená...Smějící se

PIVNÍ BIKETRIATLON KOLOVÁK 2016.

12. června 2016 v 23:40 | Autor: Gadži
Na startu 13.ročníku našeho nejoblíbenějšího závodu se po ranním deštíku na Kolováku sešlo 16 borců a 3 borky.
Teplota vzduchu 16 °C udržovala Kozla na výjmečně celkem pitelné teplotě,voda v rybníce s puškvorcem a lekníny moc nevoněla, ale byla asi o stupeň teplejší než vzduch, tak se do ní všichni hrozně těšili a někomu se z ní ani nechtělo. Krýša nám to z druhého břehu odstartoval, startovní pivo zmizelo jen to mlasklo, jen Dykota jsme museli extra upozornit a nasměřovat do vody, protože by tam bez brýlí taky mohl čekat do teď a hrozilo, že mine vodu. Já lezl do vody tak pátej a snažil jsem se teda moc nenamočit a plaval jsem opatrně, přece jen uprostřed bývá dost hloubka, takže mě nakonec přeplaval i Sršáň s plovacím kruhem a než jsem vylezl z vody, přes 10 lidí už bylo po druhém pivu dávno na kole. Osušit, převlíct, obout, Kozla a hleďme -máme tu celkem početný tým B, který vyráží na trať aby ho po 100 metrech osvěžila parádní průtrž mračen, která ale po chvíli ustala, tak jsme si mohli se Sršáňěm při sjezdu z Vítkovky vychutnávat rychlou jízdu a různé polohy našich teleskopických sedlovek. Cesta do Březové probíhala v mírně závodním tempu poklidně až na několik efektních pádů a dokonce jsme předjeli Luba s Vítkem, které oba postihl defekt. Lubo nás pak dojel a předjel , Vítek to někudy dotlačil, věřím, že s tím kolem i běžěl, to my si pak z Březové nahoru na závodníky vůbec ,ale vůbec nehráli a asi kilometr letmou chůzí tlačili. Pak jsme zas kus popojeli, jen kousek lesem potlačili, popopojeli a je tu 3. pivo a běh, no běh, takový ten indiánský běh a to ještě s velkou převahou chůze. Ale už se blížíme do finiše a na cílové pásce si to s Kuldou, Jéňou a Sršáněm rozdáváme v posledním pivu. Ukořistil jsem krásné poslední místo. A na to jsme se napili a zajedli to výborným gulášem. Pak zas začínalo krápat- znamení vyrazit k domovům. Jenže místo poklidného návratu, řekl naší sedmičlenné skupině Dykot to své " Pojedem pomalu!" a jelo se rychle a zas začal ten pravý bajking kupodivu bez ztrát na končetinách či životech opepřený průtrží mračen číslo dvě. Ač je to z Hůrek z kopce dolů, našlo se i pár brdků, ale jen na začátku a pak ten sešup z kopce až do Drahovic byl parádní, až na to, že já i Dykot, zřejmě kvůli tomu, že jsme přes brýle a proudy vody na nich toho moc neviděli, obzlášť ne ten odvodňovací rigol, jsme si vyzkoušeli polet vzduchem přes řídítka s přistáním do orné půdy. Ale až na pár šrámů na kůži či oblečení, naraženou patu a zraněné sebevědomí,jsme vyvázli bez vážnější úhony. A aby toho ještě nebylo málo, když pršelo tak, že už to víc ani nešlo, Bartáka vprostřed Drahovic postihl defekt....No aspoň se z nás při výměně duše smyla krev a bláto a očištění háječtí mohli za Honzíkem k Frišákovi. Btw....i v tom chcanci proběhlo "Nad stádem koníííí...tak co, tak co, tak cóóó"

A ZTRÁTY a NÁLEZY co zbyly na Kolováku---najdete u Seba:
- Sršáňův nafukovací kruh ( s dírou-- nemáš ho do Olafa? )
-černá helma MET
-krátké rukavice a tretry Scott

Prosím někoho z iniciátorů, aby mi ještě řekl , co že to Olaf ještě neví , o co že se v nepřítomnosti vsadil/rád vsadí? Něco s Ironamenm a Kuldovo železňákem zaznělo!?

( a zde pozdrav od závodníků a realizačního týmu po akci

A připomínám-ve středu sraz u Martina před ordinací v Doubí před půl šestou!

Gadži

10.bajk

9. června 2016 v 8:31 | Gadži
Sešlo se nás na startovním pivu 7, jednoho Pupkana jsme přibrali u Císařských lázní, dalšího na Kolováku( jo, Seb si přečetl a vyrazil, kde bude start za týden). Oceňuji tým A, že mě na Vítkovku netáhl přes Tři kříže, Goethovku, Aberg apod., ale spanilou jízdou přes město a kolem kolonády a Vřídla, u Richmondu jsme se napojili na trasu triatlonu, kterou přerušila jen malá přestávka na občerstvovačce v Březové (tým B se se neobčerstvil-- v předtuše tlačení kola v kopci po odbočce na červenou u králíkárny vyrazil napřed,aby pak nezdržoval)...dojeli jsme na Kolovák,kde se již protahoval Seb a společně jsem zakotvili na Vítkovce, kde jsme symbolicky oslavili Vítkovo svátek (nevadilo, že ho má až za týden). Jídlo tam měli hezké, obsluha příjemná. S blížícím se soumrakem jsme odvážně vyrazili na sjezdovu část triatlonu zpět k Richmondu a pak jsme se postupně cestou rozprchávali k domovům, tuším, že hájecká ekipa, když pohrdla ústupovým pivem U Vlášků, si žízeň šetřila do své lokání hospody!?

Jinak jsem zas opět o něco moudřejší- útržky na které si zrovna vzpomínám:
-živého klíštěte, které si na těle najdete, toho se nebojte- to je zdravé, nebezpečná jsou ta mrtvá- ta byla nemocná.
-odborný název pro jedno prso větší a druhé menší je anizokozie

P.s.
Nebylo by od věci , kdo ví, že na pivní triatlon jde/nejde se do komentáře ohlásit, aby Dykot vědět,kolik Kozlů má ohřát.

středa za týden

7. června 2016 v 12:16 | Autor: Martin S.
Kamarádi, přátelé...

Ve středu 15.6. 2016 se sejdeme netradičně v Doubí u mé ordinace. Drobné předstartovní občerstvení bude zajištěno. Příjezd libovolný, odjezd 17.30 směr Kozí vršky s následným sjezdem přes HS a Nadlesí do Lokte. Následovat bude přesun do Evropáku, kde bude připravené malé pohoštění. Zde následně proběhne loučení se starým způsobem života mého. Pokud jste mě měli (a snad ještě máte) alespoň trochu rádi, takového jaký jsem, přijeďte na chvíli pobýt. Protože od soboty 18.6. již nikdy nebude nic tak, jak to bylo dřív...

Artík 2016

7. června 2016 v 11:53 | Martin S.
Sportovně (mysli bajk) kulturního soustředění, které proběhlo uplynulý víkend v okolí Stvolen se zúčastnilo i několik borců (Filip a Jarda, já a hostující "Pupkan" Vladimír) z týmu Pupkanů, kteří nejsou z cukru... Ti, kteří by byli z cukru, by se během páteční etapy totiž jistě úspěšně rozpustili.
V pátek byl sraz před polednem ve Stvolnech. Už od rána usilovně lilo snad aby nám nebylo líto, že je to všude moc suchý. Kolem jedenácté přestalo. Že ne na dlouho jseme zjistili až, když jsme vyrazili. Start po dvanácté, po 3 minutách 12 dvoučlenných hlídek. Po projetí první louže a čtyř brodů bylo jasné, že další voda shůry nás již nemůže rozházet. Naše duo cestou "překvapily" jen 2 průtrže. A to jsme jako bonus tu první znovu dojeli, když se zdálo, že lejt přestane
Večer jsme se sešli krásně mokří a špinaví (a to s manželkou taky nezažiješ) na zahradě u Jakuba, kterému mimochodem patří velký dík za organizování celé akce. Večerní pivo-maso- a další laskominy párty se protahuje do pozdních nočních hodin, kdy znaveni uléháme do celtových přístřešků.
Ráno moudřejší večera asi bylo. Minimálně tím, že přestalo pršet. Dostáváme mapu a instrukce. Start etapy se díky vloženým soutěžím - UPHILL + DOWNHILL a dovednostní soutěži na zahradě organizátora posouvá cca na 15. hodinu. Před startem ještě dostaneme výbornou polévku od domácích. Limit závodu je 6 hodin. Sbíráme kontroly převážně na jižní straně mapy a před devátou večerní se scházíme v základním táboře. Někteří cestou ještě zmokli. Ti šťastnější již nikoliv. Následuje pivo-maso- a další laskominy párty. Jelikož se béká za svitu hvězd, zažene některé statečné do spacáků až ranní svítání...
Nedělní ráno je slunné. Rychlá (nebo spíš pomalejší) snídaně a hurá šlápnout do pedálů. Tentokráte na 4 hodiny. Volíme severní část mapy. Jak jižní polovina byla terénní, tak ta severní je spíš silniční. To nás netěší. Několik kontrol nacházíme. V hospůdce na konci Buče potkáváme jiný bajkový tým z KV. Ti nám ihned začínají fradit, kam že máme jet. Naštěstí na ně nedáváme a dál se držíme zvoleného itineráře. Nacházíme poslední zvolenou kontrolu a hurá zpět do Stvolen. Limit nestíháme asi o čtvrt hodiny (způsobeno blouděním Na Kopci, a hledáním kontroly 2, kterou jsme přímo u cesty úspěšně přehlédli Mrkající ) , což se podepisuje na odečtu bodů a poklesu o jedno místo v konečném hodnocení. V cíli se scházíme (spíše sjíždíme) lehce znaveni, ale o to šťastnější, že jsme si užili pěkný víkend. Odměnou nám je výtečná česnečí polévka. Některým, kteří byli o něco málo rychlejší než my, i diplom.
Suma sumárum: 3 dny, cca 160 km v sedle, nastoupaných a naklesaných metrů nepočítaně, vypitých jonťáků (P..O) taky nepočítaně, snědené polévky 4, pocity úžasné a ještě úžasnější, sprcha studená, záchod suchý...
Pokud nás na tuto velmi povedenou akcičku pozvou i příští rok, velice rádi se opět zůčastníme
Díky za přečtenou a zase někdy...

Fotokumentaci dodáme pozdějc. Zatím jen malý pupkaní hematom jako následek sobotní etapy Mrkající

PIVNÍ TRIATLON KOLOVÁK 2016

6. června 2016 v 13:14 | Autor: Pupkani

Trasa- stejná jako loni/předloni a předpředloni atd.-viz staré mapky kdesi v blogu (a vůbec-kdo nezná trasu, nejede, po zkušenostech s lesákama organizátoři VOPRAVDU nebou značit tratě)
termín: 12.6.2016
SRAZ/PREZENTACE od 11.00 na Kolováku
START 12.00
STARTOVNÉ 200.- Kč.

(teď ve středu start tradičně 17.30 U Vlášků ( i tým B se bude snažit) a bylo by super project si cyklo- a běhotrasu triatlonu, hovada si můžou i zaplavat) + pivko na Vítkovce-loni to tam bylo krásný)....

9.bajk (sen týmu B hned po Lokti)

2. června 2016 v 9:55 | Gadži
Když jsem se včera v 17.20 vracel autem ze servisu, tak z nebe padaly provazy vody,hřmělo a blýskalo se a byl jsem celkem rád, že jsem nestihl vyrazit....
Nicméně z útržků co mám od Kuldy, Honzy a Seba, ta včerejší projížďka byla fakt krásná....v půl šestý na terase U Rožců, když to vypadalo, že pršet už už přestane, ale začlo znova a ještě víc , trasér zavelel: "Dovnitř!"