Pupkan není z cukru

Červenec 2016

Challenge

31. července 2016 v 22:33 | Gadži
V pátek jsem v pohodě 2 x přeplaval Olafovo jezírko(napříč). To mě nakoplo.
A taky se mi nelíbí být terčem různých vtípků a dělat lidský štít těm, co se jim taky nechce do ironmana a rád bych se vymanil z pozice toho, na kom to vázne Mrkající
Tákže, co kdybychom některé sázky postavili trochu jinak!? To přece nejde a určitě nechcete, abych já, nejslabší článek pupkaního řetězu (co akorát 1x za 2 roky přeplave s vypětím všech sil Kolovák, v životě neuběhl v kuse víc jak 3 km, na silničce seděl naposledy v osmé třídě a na bajku každý druhý kopec tlačí) měl ironmana v kapse dřív než řada ostatních! To by byla vážně ostuda!!
Tak mě napadlo, že když ho do 5 let absolvuje všech asi 20 Pupkanů, začnu trénovat a do roka po posledním z nich se o něj pokusím taky ....když ne, nebo když ho nestihnu v limitu, platím 5 sudů....když ho někdo nedá, platí jeden z mých sudů.... když ho nedá 5 a více lidí, jsem vysvobozen, koupíme sudy, vožerem se a už se o tom nikdy nebudeme bavit Mrkající

G.

P.s. Sraz doufám teď ve středu U Vlášků....tým B odjezd v 17.30.

Vyjížďka s týmem A+

28. července 2016 v 8:45 | AUTOR: KULDA
Středa nás už od rána varovala, že vyjížďka nebude jednoduchá. Střídavě lilo a přestávalo a kolem třetí odpoledne se spustil liják, že to dlouho vypadalo na trasu od Rožců k Rožcům. Vyjeli jsme v pět s Jéňou mezi kapkama a dorazili mokrý na zahrádku, kde čekali Vítek a Lubo v civilu s kolama na střeše aut. Dorazil ještě Zbynďa a samozřejmě trasér Jarda, kterej ještě ani neslezl z kola a křičel, že už nikdy netrasuje! Je pravda, že posledně, co jsme kvůli dešti neodjeli od Rožců byla jeho trasa :-). To, že se přesuneme k Jardovi bylo jistý, protože měl Jarda připravený občerstvení a u Rožců se pro nemoc nevařilo. Takže zbývalo vymyslet jak. Nabízelo se hodit kola k Vítkovi na střechu a dorazit autem. Ale počasí nás mělo rádo, na chvíli přestalo pršet, a my posilněný startovníma jonťákama sedáme na bajky na rychlej přesun do Žďáru. Trasér na nás zkouší, že když už přestalo, mohli bysme část jeho připravený trasy dát, že to v pondělí projížděl a všechno je jetelný a samozřejmě krásný. Okamžitě ho přehlasujeme a šlapeme co nám síly stačí. Dole v Ostrově se už trasér neptá, ale rovnou velí, že teda přestalo, už nebude a kousek trasy, asi 45 minut, dáme. No dobrá, jedem cyklostezkou až do Žďáru, kde naberem Vítka, kterej původně nechtěl sundat kolo z auta a zabočíme doleva, protože cyklostezka do Jáchymova je nudná :-D projíždíme pár zábavných brdků, který nás ujistí, že trasa bude kurevsky náročná. škrábeme se lesem do Jáchymova a já pří tlačení třetího kopce přemýšlím, co myslel Jarda tím , že všechny budou jetelný, až teda na jeden krátkej, kterej vytlačíme, snad jen Vítek ho dá. Pravdu měl trasér v tom, když říkal, že trasa bude krásná, jen zapomněl podotknout, že za sucha. úzký cesty s vrstvou bahna tak akorát aby se kolo nebořilo, ale klouzalo, kde se dá, mokrýma kořenama a propastí po pravý straně dávala vyniknout našemu bajkovýmu umění. pákrát sem to měl vo prsa :-D nakonec jsme se ale vyškrábali na kopec, kterej Jarda prohlásil za poslední a pak už se jelo jen dolů bahnitýma cestama a prochcanýma loukama rovnou k cíli naší cesty. Nutno vyzdvihnout Jardovo novej přední blatník v barvách kola a pupkaních dresů, kterej nás pobavil na závěr vyjížďky když Markéta prohlásila dyť máš novej blatník a si nejšpinavější z nich! Pro ty co tam nebyli dodávám, že já třeba nemám žádnej :-)
Závěr vyjížďky byl fakt luxusní, Jarda nás pohostil grilovaným masem a mísama plnejma dobrot, který jsme k našemu neštěstí museli dát i za Dykota :-) Se stmíváním dorazil i Burák, dali jsme spoustu jonťáků, zazpívali, řekli vtipy a za svitu baterek vyrazli k domovu do chladný noci, která byla hodně vlhká a nakonec i teplá. Buráka jsme několikrát upozornili, aby dal doma pozor na pekáč a doufáme, že to tentokrát dopadlo dobře. Krásný to bylo, Jarda má ode mě 100 bodů a palec nahoru.

Kulda

Klínovec "dobit"

21. července 2016 v 12:51 | Gadži
Kdo sledoval poslední komentáře věděl, co se chystá. Na startu U Rožců 10 Pupkanů, 7 ohodlaných pokořit konečně jednou ve středu nejvyšší Krušnou horu a 3 rozumní (rozumněj tým B), co u piva v klidu vyčkali na Míru, který nečetl blog a dorazil k Vláškum. Trasér čekatel Burák, dávaje najevo pedantskou nedochvilností svou nadřazenost Mrkající (bacha a neznal pupkaní hlen!), přispěchal těsně po půl a tým A mohl vyrazit...pochopil jsem, že to měli hezké, jen občas dorazili někam, odkud to dál nevedlo, ale na Klínovici skutečně stanuli! Více možná v komentářích.
Tým B se vydal přes Hájek kořenovkou na Velas, Kulda velel k vagíně, která tam místo kyselosti měla sličnou brigádnici, tak bylo i na co koukat, polkli jsme Alovera pivo a dali si kondiční jízdu s důrazem na eleganci na Ruprechtov,Odeř a pak po cyklostezce až do Ostrova a následně zpět k Rožcům. Kam se soumrakem dorazil i propocený tým A. U Rožců standardní výhody i nevýhody-výběr tak nějak ze 3 jídel (u kterých člověk předem neví, jestli to bude za 69 nebo 180 Kč)--řízek ala sloní ucho s br. salátem, smažená jatýrka s rýží (jediný Filip se vymlouval, že neobědval a měl obojí) a příjemná vepřová na houbách s rýží....shodli jsme se,že nás tam Václav schválně nešidí, on prostě asi když má trošku upito,neumí počítat...třeba za 3 piva někomu účtuje sumu, která není dělitelná třema a o deset kč víc než má,ale pak naopak při výpočtu osmi zelených mu to vyjde o 10 Kč méně , takže je to vlastně o.k. Mrkající Když se začalo ochlazovat a komáří útoky byly stále agresivější, vyrazili jsem k domovům. Někdo ještě přes Slash.

A příští týden 27.7.2016 tedy trasér opravdu Jarda -sraz opět u Rožců v 17.hod.--odjezd 17.15!
I tým B se vynasnaží a beru odrážedlo.

Sršání sud a středy

17. července 2016 v 0:13 | Gadži
Kdo měl včera čas a dorazil k Sršáňovi na zahradu, ten ví, kdo nedorazil, tomu mohu prozradit, že to bylo krásné a catering perfektní....Taková jako lepší středa, kdy se přijedena na start, kolo se opře o plot a dál už senejede a už se jen žere a pije a druhý den se nemusí do práce a ještě k tomu hraje hudba/běží projekce. Prostě paráda až do pozdních nočních hodin....Nejsem si jen jist, jestli mě domů zahnalo. že už jsem měl dost, nebo teplota klesající k pěti stupňům, nebo desáté opakování písně Ewy Farné Mám boky jako skříň (odkaz na text/video zde )....

Teď ve středu 20.7.2016 sraz resp. odjezd od Vlášků tradičně v 17.30. Hlavní traséři (hlavně ten, co jezdi "pomalu") mají dovolenou, čili týmu A hrozí anarchie při výběru trasy, tak přemýšlejte, kam byste chtěli jet, kde večeřet. To tým B (určitě já, Kulda a Sršáň) má jasno, dáme jen nějakou dětskou trasu, kterou vyberu (a upozorňuji potencionální pokušitele z řad áčka, že veškeré přemlouvání bude marné).

Za to na poslední červencovou středu-27.7.2016- si traséra zamlouvá Jarda a prožene nás po kopcích---tak bude sraz kolem 17. hod. U ROŽCŮ a odjezd 17.15....

Hopman triatlon 2016

13. července 2016 v 21:45 | AUTOR: Kulda

V sobotu 9.7. jsme si dali na výklus polovičního železňáka, kterej se konal na Nechranici, v podstatě za rohem. Takže po devátý ráno vyjíždíme, abychom se zaprezentovali, pozdravili s ostatníma železňákama :-) , okoukli trať a vytvořili depo. Počasí vskutku přeje, fouká jako kráva a kolem desátý začíná smažit. Vyzkoušíme vodu a ve dvanáct jdeme na to. Startovní trumpeta, vrháme se do vln Nechranice jako štiky a překonáváme vlny, který jsou místy tak velký, že mě skoro při nádechu obrátí na záda :-) lezu z vody a nechávám ze sebou dva borce! skáču na kolo pouštím se do boje s větrem na devadesátikilometrovou trať. Jedou se tři kola po třiceti a v posledním dojíždím Jéňu, kterej mě posílá dopředu k vytvoření osobáku :-) přes silnej vítr není cítit jak peče slunce, což se za chvíli dovíme na běhu. Čtyři kola po pěti kilácích vedou rozpečeným kempem a po pláži jezera. Leje z nás jak z volů a berem zavděk každým osvěžením, který vytvářej kromě oficiální občerstvovačky místní děti s kelímkama s vodou na trati a opilci podávající pivo z hospod lemující trati se slovy: "já vim kámo, jak ti je" a "že se na to nevysereš" :-D no jsem rád, že jdu do posledního kola a je to celkem pod šest hodin, tak jsem spokojenej i přes vypálenej dres na zádech :-D
Musim říct, že jinak nudnej závod nám zpříjemnila spousta nedobrovolných účastníků od řidičů, který kolem nás jezdili jak hovada, předjížděli pár centimetrů od nás dvousetkilometrovou rychlostí a troubili, po kuřáky, který jsme museli předbíhat na úzkých stezkách kempu. Takovej nádech čerstvě spálenýcho kouře po pěti hodinách pocení potěší!
jinak krásnej závod, organizace skvělá, myslím, že za rok zase :-)

Kulda

Sršání sud

4. července 2016 v 20:56 | Gadži
V pátek 15.7.2016 u Sršáně na zahradě sud...buřty...něco na chuť!

Potvrďte účast, ať ví, kolik čeho všecho má přichystat!