Pupkan není z cukru

Pivní biketriatlon Kolovák 2017

19. června 2017 v 13:27 | Gadži

Čtrnáctero mužů a kvarteto žen se sešlo na startu již 14. ročníku. Pro někoho premiéra, pro někoho možná derniéra (bez elektra já už nikdy nahoru cestou z Březové). Počasí jako vždy nepřálo pivům, že ke konci by se v nich daly ohřívat párky, ale narozdíl od většiny předchozích ročníků bylo výjmečně koupací,že do vody vlezla i spousta lidí dobrovolně.
Zatím co někteří Pupkani a Pupkanky byli ochotni riskovat život a zdraví ve vlnách Kolováku, při konzumaci horkého piva, při prudkých sjezdech pod Vítkovou, při nekonečném stoupání z Březové na Okružní stezku a pak i při nebezpečném běhu lesem, jiní vsadili na jistotu a neodstartovali - Dykot se vymlouval na naraženou patu, Jarda na srdce, Sršáň si hrál v pískovišti, někdo se dokonce skryl v zahraničí s jinou sportovní skupinou či na dovolené. Jinak se závod vyvedl hezky. Jen bych příště prosil opatřit guláš cedulí " JEN PRO ZÁVODNÍKY", zbylo na mě strašně málo. Jinak se musím se pochválit za svou skvěle vymyšlenou taktiku-plán byl- lupnout tam pivo, první skočit do vody, plavat co to jde, vyskočit z vody, nedat si cigáro, vychutnat si pivo , skočit na kolo, pod Vítkovkou nespadnout, v Březové se nezdržovat, vyšklapat to v sedle od králíkárny až na Okružní cestu a pak už to nějak dojet, s třetím pivem se nemazlit, protrápit se během a s Vítkem si to rozdat při pití posledního exáče. Tak úvodních 30 vteřin to fungovalo dokonale, pak už to bylo celé v prdeli. Pivo jsem měl v sobě jako první, tak jsem si mohl vychutnat skok do nezčeřené vody, plaval jsem prsa jak o život a až skoro k úrovni stavidla jsem si držel prvenství ( rekord!), pak mi došel dech a nějakých 200 metrů k břehu jsem se tak akorát snažil se neutopit a navíc najednou se kolem mě začla vřít voda,mrskat se vysportovaná těla a rázem jsem byl poslední.... asi málo kdo ,když se 5 minut topí, má pak chuť na teplé pivo,ani já ne , tak s tím druhým jsem se dost potrápil a vyrazil jsem úplně poslední a osamocený na kolo.....další část plánu (nespadnout jako loni) také nevyšla, když jsem si místo páčky teleskopky hamstnul na přední brzdu a vyzkoušel jsem si parakotoul přes řídítka do listí pod Vítkovkou. Ani v Březové by mě potencionální trenér asi nepochválil-tam si totiž vychutnávali studenou Plzeň Itzbina, Kulda a Jéňa, tak jsem si dal aspoň nanuka. A čudku.... a změnil jsem plán ... že to celé z Březové vklidu vytlačím ..a to se povedlo, akorát chlapci na mě museli asi 4x čekat nemluvě o běhu....o ten jsem se pokusil asi 2 x a jen na pár vteřin -- vždy při průběhu prostoru startu a cíle. Odměnou chlapcům za čekání na mě bylo, že mi poslední pivo zas začlo šmakovat (a chyběla mi ta studená Plzeň cestou), tak i když jsem si říkal, že budu schválně pít pomalu, nechal jsem se fanoušky vyhecovat a nejrychleji z naší čtveřice to poslední spolknul a rázem se nespravedlivě z posledního místa posunul na své rekordní 11. místo. Že jsme byli v cíli asi hodinu po těch prvních, neřeknu vám,jak to probíhalo na špici. Kompletní výsledkovou listinu by mi mohl poslat Dykot.
Pamatuji si (matně) bednu:
1. Seb
2.Mára
3.Filip
(4. Vítek)

Pak proběhlo tradiční vtipné stříkání pivem po medailistech a rozhodně zkrátka nepřišel ani šéforganizátor Dykot ( nejdřív teda strašně vyplísnil Pepu, že bude smrdět pivem, když ho pocmrndal asi 3 kapkama a jen co to dořekl, tak ho závodníci komplet zlili asi pěti pivama od hlavy až k té údajně naražené patě)
No krásné to bylo. Dík.

Gadži

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kulda Kulda | 19. června 2017 v 21:22 | Reagovat

díky všem spolubojovníkům a hlavně organizátorovi! krásný to bylo a já obhájil poslední místo, jako vždycky o pivo. budu muset potrénovat teplý Kozly! :-)

2 Jéňa Jéňa | 20. června 2017 v 9:48 | Reagovat

Krásný to bylo jako vždycky, díky. Jen nám ten tým nějak lenivý a účast slábne...My zvládli ještě kvalitní afterparty v Hájecký...:-)

3 SEB Pedro SEB Pedro | 20. června 2017 v 16:32 | Reagovat

Super report G! a ještě lepší akce. Díky pánovi s odraženou patou, spoluzávodníkům i spolujedlíkům guláše.
Na špici to probíhalo tahle: První z vody vylezl prsoplavec Filip. Nejdřív jsem si myslel, že je to Gadži, ale neviděl jsem nikde cigáro, ani baterky, tak to musel být Filip. Začal pivní boj v depu a jako první jsme vyjížděli na kolo já, Víťa v doprovodu ladných křivek Renaty. Ta mě nenechala dlouho kochat a před Vítkovkou nás nechala s Víťou kochat se jen výhledy do krajiny. Při sjezdu k Richmondu, mi ujelo kolo, tak jsem to položil a při nastupování jsem dal dalšího tygra. To se líbilo Filipovi, tak si řekl, že by s námi teda jel taky. A už jsme byli na špici zase tři. Tak si to s Filipem šlapeme do kopce Vítek ratlíkuje dopředu dozadu a občas i počká. Nedbá rozkazů k úniku. Ale ve třech je to větší sranda. Když už jsme odbočovali z asfaltky zpět tajnou cestou ke Kolováku ozval se zvoneček a to nás dojel Mára. Taky se mu líbilo s náma jet, tak jsme už byli čtyři. Mára chvilku loudil, jestli by mohl jet první, že to ještě nezkusil, tak jsme mu kamarádsky na chvilku nechali čelo pelotonu. Jak ten si to užíval... Vítek pořád šetří síly a je varován, že piva rozhodnou. Dojeli jsme do depa a pak to přišlo. Žízeň byla velká a ani nevím jak a to pivo do mě padlo. Vyběhnul jsem zase na trať. Otáčet se nemělo cenu. Běhám jen v zimě, když mi ujíždí městská a to je sprint. Tady přidat nedokážu. Vzpomněl jsem si na Keňany, kterým pravidelně na půlmaratonu fandím a řekl jsem si, že se prostě dlouho během trápit nechci. Doběhl jsem do cíle okolo Kolováku přes několik psíků, jednu nudistku a opalující se obézní páreček a najednou jsem byl v cíli. Poslední pivo bylo už na chuť. Když mi zbývalo asi tak 3 loky, tak dorazila stíhačka v podobě Vítka, Máry a Filipa. Prostě musel jsem je předpít, to jinak nešlo. A zlato bylo zase po dlouhé době doma. Stačilo ho sebrat. Zbytek příběhu už znáte. Guláše, piváky, stříkání.... Prima akce. Jen vyladit ten datum.

4 Štěpán Štěpán | E-mail | 21. června 2017 v 10:28 | Reagovat

Vtipný report, úplně to vidím...
poděkování Dykotovi za organizaci a gratulace SEBovi za zlato!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.