Pupkan není z cukru

Traséři Laurel a Hardy, říkal Filip. Aneb lázeňské lesy jinak

15. června 2017 v 13:35 | Gadži
U Vlášků velice početná skupina asi 15 lidí.
Že jsme si chtěli projet kus trasy našeho triatlonu, s kolem sršícím energií jsem to navrhoval vzít přes Tři kříže, Goethovku, Vítkovku a Březovou zpět na Vítkovku a tam zakempovat. Seb doladil detaily a protáhl to neudržitené stádo bejčků Drahovicema ke hřbitovu. Tu měl někdo defekt, tu někdo předjel traséra či měl nutkání si cestu vylepšit o brdek a nebo jen včas nezabočil, takže jsme se v takové roztříštěné formaci mínus dva lidi sešli u cesty Na Milíři a pak po ní již zase v šiku pokračovali až k chatě, o které jsme říkali, že se jmenuje Bezejmenná(ale když teď koukám do mapy.cz, píše se tam chata u Černé Marie), kudy vede i trasa triatlonu...no jetelný to dolů je, děvčatům však zde doporučujeme přes ty šutry, klacky , větve, přírodní schody a bezva hromady listí, které v sobě občas nějaký ten balvan také schovávají , kolo radši bezpečně snést...až na cestu, která vede vlevo k můstku , též přes hromady listí se šutrama...Pak už to šlo hladce, dojeli jsme do Březové, kde jsme se na zahrádce hospůdky za Vítkovo peníze osvěžili,že má dnes svátek. Osvěžovali jsme se asi dost dlouho, protože když nám Mára s Jirkou z Vítkovky volal, kde jsme, už jsme odhlasovali ,že Vítkovku vynecháme. Též Míra byl překvapen ,že je u letiště sám. Háječtí chtěli do Hájecké, my ostatní spíše do Evropáku či Nároďáku a řešilo se kudy...jestli to vzít po Kolonádě ...je to přece od slovka kolo a ruského nado, tedy na kolonádu je kolo je třeba....nebo jinudy. Kopcůchtiví to nakonec vzali do kopce kolem vodárny, proběhla kochačka z Jungmannova altánu, Vítek si vrznul na zvon a jeli jsme k Linhartu,kde ještě jedna pětice,co neměla dost, se rozhodla to vzít přes Aberg, pak ale cestou dolů, i když hrozně chtěla, netrefila tu správnou odbočku na Evropák a cesta ,po které se dala, se postupně v lese vytratila, zůstaly je popadané stromy, větve a hromady kamení, listí a křoví celkem prudký kopce, svažující se kamsi, kam se i lesní zvěř bojí a kde by to Burák miloval....kousek z kopce jsme i kola poponesli, to fakt nešlo, promlaskali jsme se bahýnkem a nakonec na cestu lidskou natrefili....jak se ukázalo, octili jsem se zpět mezi Březovou a Pošťákem...tak jsme si to dali znvou lázěnskými lesy pod dianou pěšinama a cestou na Myslivnu a pak Lesovnu, odkud už jsem tu správnou cestu na Evropák trefili....Tam už pár lidí bylo + těsně po nás dorazila skupinka, co to vzala přes Nároďák. Pobavila nás hláška, když se barmanka na někoho ptala ,zahlásil Víťa: to je takový naš maskokot. Pak jsem objevili, že Itzbina má v pátek svátek a bylo zase co pít.

Připomínám: 1.)Kolovák v neděli -straz 11, start 12 a trasa nebude značená.
2.) Dykot nedodal report ze Smrku
3.) čekám report z Artíku, kde též několikero Pupkanů reprezentovalo.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.