Pupkan není z cukru

13. BAJK - TADY JE BURÁKOVO...

30. června 2018 v 23:06 | Autor: Dykot
Burákovi už bylo blbý, že jezdí jenom občas a že jezdí na start pozdě, a udělal chlapský rozhodnutí- poslal celou rodinu letadlem do Chorvatska, takže U Vlášků byl včas, rozesmátej a s nádhernou trasou v hlavě. Po startovních pivech se zvedla početná Klagenfurtská skupina, nasedla na futuristicky vyhlížející velocipédy z ušlechtilých materiálů a vyrazila kochat se asfaltovou prérií. Terénní zbytek čítající pět bajkerů se vydal stoupat okolo Thermalu (pokochali jsme se birazním výhledem na Vary přes rozpadající se prázdný bazén), okolo Jara (to už prej taky neni bordel, kam ty Vary spějou...Zamračený , pak Turgeněvovou pěšinou na Hůrky, Vítkovku, Kolovou a Pilu, po modrý a zkratkou k červenýmu kříži, pak dolu a doprava a nahoru.... No a pak Burák zavelel za mnou a držte mi palce, a zmizel v nějaký díře v lese. A stálo to zato! sjezdík, výjezdík, panoramata, brod, roztomilý Itzbinovo vystoupení z vozidla, a vynoření se v Nových Stanovicích. Pak sjezd lesem ze Stanovic do Březový kde kotvíme v hospodě - teď mi kurva vypadnul ten název - u točny autobusu.
Poté co naštěstí došel vepřový jazyk i konečník, na což si Víťa, Filip i Burák k mému naprostému zděšení dělali chutě až si olizovali (jazyky a konečníky), začali jsme se naštěstí věnovat civilizovaným pokrmům, jako kulajda, boršč, vepřový nudličky s hranolkama, palačinka s lesním ovocem a slanečci, plzeň, znalecky jsme hledali jemné rozdíly mezi finskou vodkou a ruským standartem, lehce zmatenou pani vrchní jsme úplně rozhodili tvrzením, že přece v týhle knajpě na jídelním lístku mívali mývaly!!! A taky jsme jí v naprostý tmě tvrdili že až to všechno sežerem a vypijem, jedem na kole do Chebu, a ona nám vysvětlovala že bacha, v Doubí je zavřenej most a musíte do Jenišova.........
No potom před Thermalem zbaběle zmizeli Filip, Víťa i Itzbina ke svým domovů a jenom já neodolal Burákovo lákání do vinárny u sv. Václava, což je neuvěřitelnej úkaz- hospoda jak vystřižená z osmdesátek, schovaná mezi naprosto luxusníma hotelama pro rusáky který přetýkaj platinou a kaviárem. Tady to přetejkalo nefiltrovanym Chodovarem za 33,- Kč (!) a domácí pálenkou z medoviny. Obsluhoval nás sám principál, jmenuje se kupodivu Václav a je určitě svatej protože má krásný bílý fousy. Když jsme probrali všechny problémy lidstva, jeli jsme domu.
Byl to Burákovo večer!!!

Dykot

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.